  • 111. Data: 2013-04-08 21:59:23
    Temat: Re: Gmo zmienia funkcje narządów.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 08 Apr 2013 19:31:10 +0200 osobnik zwany Chiron
    napisał:

    > Odpowiedziałem Iksełce. Tobie zadałem inne pytanie. Musu nie ma

    sam sobie odpowiedziałes

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 112. Data: 2013-04-08 22:57:46
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Hejka. "Jasteśmy tym, co jemy" to jakaś okropna bzdura - slogan, który
    > zrobił niezasłużoną karierę. A dlaczego? Dlatego, że jakiego pochodzenia
    > białko byśmy zjedli, czy roślinne, czy zwierzęce czy GMO to nasz poczciwy
    > system trawienny rozłoży każde białko na czynniki pierwsze czyli
    > aminokwasy. Te aminokwasy następnie zostaną zużyte przez nasz organizm do
    > budowy jemu potrzebnych białek. Kwasy nukleinowe, cukry, tłuszcze też są
    > trawione podobnie.
    > Pozdrawiam surowcowo Ja...cki

    Z całą pewnością lajkonika- nie:-)
    Po pierwsze- przedstawiłes schemat- model czegoś. Duże uproszczenie. Jednak
    tak do końca to nie jest. Należało by wziąć pod uwagę, że np nie raz pewne
    białka są odrzucane przeez ludzi (np białkoskaz- nie tolerowanie mleka,
    niektórych mięs.). Inne "mięsa" wywołują kuru- kuru (prionowa choroba
    kanibali). Jeszcze inne jak mączka kostna bydła- wywołuje inną chorobę
    prionowa. Wszystko to wskazuje, że trawienie białek nie jest aż tak proste,
    jak przedstawiasz. Kolejna rzecz-jem roślinki- i różnię się od mięsożerców-
    własnie z tego powodu (choć nie tylko). Inne jest moje zachowanie, inaczej
    reaguję, etc. Podobnie, jak inni roślinni. Wszystko to dowodzić może, że
    produkty trawienia różnych białek są zapewne różne- skoro wywoływać mogą tak
    różne rzeczy.Pisalismy o GMO- tu wogóle nie mamy żadnej praktyki, nie mamy
    o niczym pojęcia. Bardzo możliwe, że otwieramy puszkę Pandory. Różne
    choroby, na kóre możemy zapaść. Pisałem też o innych czynnikach- tak jak
    czynnik ekonomiczny (uzależniene świata od GMO)
    --
    Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
    Arystoteles

    --

    Chiron

  • 113. Data: 2013-04-08 23:02:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 8 Apr 2013 21:18:28 +0200, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Spokojnie, nie tak predko. A co z pamiecia? Co z pamiecia wody? Tu Cie mam
    > bratku!

    Sześć nóżek weszka mała miała...

  • 114. Data: 2013-04-10 20:49:27
    Od: iwanos <i...@6...pl>

    W dniu 2013-04-06 23:58, Ikselka pisze:

    > Jesteś tak tępy, ze ustawa nie przewiduje, abyś mógł zrozumieć, czym jest
    > mikroRNA i ze nic tu nie ma o trangenice.

    IKSEŁKA to dr genetki i profesór gotowania

  • 115. Data: 2013-04-12 13:18:59
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "glob"

    >Żywność modyfikowana genetycznie

    Globek, na pierwszy rzut oka widać że znowu ukradłeś. Odrobina
    przyzwoitości, jak chcesz komuś wytykać obłudę, to zacznij od siebie.

    pzdr
    olo

  • 116. Data: 2013-04-12 14:16:26
    Od: glob <r...@g...com>

    olo napisał(a):
    > U�ytkownik "glob"

    > Globek, na pierwszy rzut oka wida� �e znowu ukrad�e�. Odrobina
    > przyzwoito�ci, jak chcesz komu� wytyka� ob�ud�, to zacznij od siebie.
    >
    > pzdr
    > olo

    Idź odbyt wystaw czarnuchą i twierdź że nadal kościół w pl nie szkodzi.