  • 1. Data: 2020-05-05 21:13:29
    Temat: Re: Gres 120x60 cm ile za położenie?
    Od: r...@g...com

    ?Człowieku czy widzisz rozmiar? Cena jest zależna od rozmiaru. Układam płytki w
    Polsce od 8 lat, wcześniej robiłem to 9 lat w Stanach. Moja cena za 120x60 zaczyna
    się od 130 zł i wszyscy twierdzą że to dobra cena. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2020-05-06 16:23:27
    Od: e...@g...com

    A kończy się na?

  • 3. Data: 2020-05-06 18:59:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@g...com ...

> [...]
    > Układam płytki w Polsce od 8 lat, wcześniej robiłem to 9 lat w
    > Stanach. Moja cena za 120x60 zaczyna się od 130 zł i wszyscy

    Czy to oznacza ze czym wieksze płytki tym trudniej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 4. Data: 2020-05-06 22:28:49
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-05-06 o 16:23, e...@g...com pisze:
    > A kończy się na?

    braku roboty.

  • 5. Data: 2020-05-06 22:36:50
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-05-06 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik r...@g...com ...

    > Czy to oznacza ze czym wieksze płytki tym trudniej?

    Ponieważ jest moda na coraz większe płytki, więc taka opinia jest zgodna
    z trendem.

    Jak będą modne płytki 2x2cm wtedy owe będzie trudniej układać.
    Ile to panie roboty.

  • 6. Data: 2020-05-07 06:59:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    > Ponieważ jest moda na coraz większe płytki, więc taka opinia jest
    > zgodna z trendem.
    >
    > Jak będą modne płytki 2x2cm wtedy owe będzie trudniej układać.
    > Ile to panie roboty.

    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 7. Data: 2020-05-27 00:34:57
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 06.05.2020 18:59, Budzik wrote:
    > Czy to oznacza ze czym wieksze płytki tym trudniej?

    Trudniej układać czy trudniej machać w pojedynkę taką płytką 120x120? A
    skoro już trzeba dwóch do układania to cena z metra x2. Coś źle policzyłem?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 8. Data: 2020-05-27 00:38:39
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 06.05.2020 22:36, t-1 wrote:
    > Ponieważ jest moda na coraz większe płytki, więc taka opinia jest zgodna
    > z trendem.
    >
    > Jak będą modne płytki 2x2cm wtedy owe będzie trudniej układać.
    > Ile to panie roboty.

    Zamiast zająć się układaniem płytek, to jak typowy Polak - sam nie
    chcesz to ch*j innym też nie dam zarobić ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2020-05-27 02:02:07
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.05.2020 00:34, Mateusz Bogusz wrote:

    > Trudniej układać czy trudniej machać w pojedynkę taką płytką 120x120? A
    > skoro już trzeba dwóch do układania to cena z metra x2. Coś źle policzyłem?

    Jak ci żona czy dzieci pomogą to dasz radę sam :-)

  • 10. Data: 2020-05-28 13:09:55
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Trudniej układać czy trudniej machać w pojedynkę taką płytką 120x120? A
    > skoro już trzeba dwóch do układania to cena z metra x2. Coś źle policzyłem?

    Najczęściej ten 2 co pomaga ma trochę inną stawkę.
    K.