  • Data: 2009-08-03 07:33:18
    Temat: Re: Grzejniki lazienkowe drabinki.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ac8c777a-7ae7-4fd5-8688-

    >Wlaczajac ten grzejnik jednak zaczyna sie ruch powietrza w gore
    >komina.. Ale ogrzewac dom w lato ? :)

    Latem to tylko ozdoba, nikt chyba latem nie grzeje. :-)

    > Takze suszy rowniez temperatura, wentylacja moze suszenie wspomagac. :-))

    >suchutkie. I wcale nie byla to sprawka grzejnika bo jego moznabylo
    >wlaczyc max na 2h po czym sam sie wylaczal, a ciuchow bylo tyle ze
    >wisialy po calej lazience :-)

    Wysycha naturalnie, nie kisi sie w wilgotnym powietrzu, to pewne.

    >Zrob dokladnie to samo tylko wylacz grzalke w tej suszarce. Efekt
    >bedzie podobny :-)

    Nie do konca. Dzis rano jechalem samochodem po burzy. Jak wlaczylem nawiew
    szyby od razu zarosialy od wewnatrz i od samego nawiewu dluuugo nie moglem
    ich osuszyc. Odrobina cieplego powietrza i po sprawie. Gdyby szyba byla
    ciepla para w ogole sie nie wykropli.

    >Ja jeszcze zobacze czy wogole bede montowal drabinke czy zwykly
    >wieszaczek ;-) Lazienke na dole bede urzadzal dopiero w przyszlym

    W sumie tego grzejnika tez nie potrzebuje, ale jakos tak to sobie
    wymyslilem. Rury juz sa, to i grzejnik powiesze. :-)

    >roku, a mieszkac juz bede lada dzien, wiec porobie znowu rozne swoje
    >praktyczne testy :-)

    Lada dzien? Skonczyles hydraulike, wylewki, kafelki i pomalowales??

    Pozdro.. TK