  • 21. Data: 2019-03-30 08:06:43
    Temat: Re: Grzejniki pod oknem - SPISEK
    Od: e...@g...com

    "Więc grzejnik wiszący na ciepłej ścianie wewnętrznej może mieś mniejszą moc,
    bo tak samo ogrzać to pomieszczenie, bo znacznie mniejsze straty tego ciepła"
    Bzdury, siegnij do literatury na ten temat.

  • 22. Data: 2019-03-30 08:30:12
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 30 marca 2019 08:06:44 UTC+1 użytkownik e...@g...com napisał:
    > "Więc grzejnik wiszący na ciepłej ścianie wewnętrznej może mieś mniejszą moc,
    > bo tak samo ogrzać to pomieszczenie, bo znacznie mniejsze straty tego ciepła"
    > Bzdury, siegnij do literatury na ten temat.

    przestan chlopaka zniechęcać, gdyby literature czytał to by nas nie raczył
    rozrywkowymi teoriami. Czekam na następne :)

    b.

  • 23. Data: 2019-03-30 09:18:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 30 Mar 2019 00:30:12 -0700 (PDT), Budyń

    > przestan chlopaka zniechęcać, gdyby literature czytał to by nas nie
    > raczył rozrywkowymi teoriami. Czekam na następne :)

    W sumie to jest nawet śmieszne, dla kogoś kto wie jak jest faktycznie.
    Problem w tym że takie trollteorie są podchwytywane i powielane przez
    ignorantów -- vide chemitrials, płaska ziemia, szkodliwa podłogówka, dom
    oklejony styro to nieoddychający termos, antyszczepionkowcy, etc. -- i
    rozrastają się do absurdalnych czasem rozmiarów które zwyczajnie nam
    wszystkim szkodzą. Także nie wiem czy dobrze jest zachęcać aby kolejne
    spiskowe przygody były opisywane. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 24. Data: 2019-03-30 13:05:29
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 30 marca 2019 09:18:53 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > ignorantów -- vide chemitrials, płaska ziemia, szkodliwa podłogówka, dom
    > oklejony styro to nieoddychający termos, antyszczepionkowcy, etc.

    ostatnio hitem jest szkodliwosc kanałowego leczenia zębów

    > rozrastają się do absurdalnych czasem rozmiarów które zwyczajnie nam
    > wszystkim szkodzą. Także nie wiem czy dobrze jest zachęcać aby kolejne
    > spiskowe przygody były opisywane. :P

    bardzo dobrze ze piszą tu bo tu sie nie da zbanować - na youtubie nie ma jak
    prostować płaskoziemskich bzdur bo natychmiast leci ban.

    b.

  • 25. Data: 2019-03-30 13:11:42
    Od: l...@g...com

    "ostatnio hitem jest szkodliwosc kanałowego leczenia zębów "

    Hit nie hit, przy przeszczepie narządów ponoć zalecają by usunąć zęby leczone
    kanałowo. Wynika to pewnie nie tyle ze szkodliwości takiego leczenia tylko z
    papraniny dentystów. A czasem pewnie z obiektywnych trudności, by taki ząb właściwie
    wyleczyć.

  • 26. Data: 2019-03-30 21:32:57
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.p>

    Zenek Kapelinder>Ile trzeba zeby ogrzac 35m2? Teraz na dobe zuzywam
> [...]
    > bym do dwudziestu stopni gdyby sie dalo. Ale sie nie daje.
    > W kuchni i przedpokoju ogrzewania juz nie ma, wystarcza to co sie
    > rozejdzie
    > z pokoju zeby w nich bylo ok 20 stopni. 2,5kg peletu to tyle ciepla co z
    > 1,25kg wegla.
    > Temperatura spalin stabilna i wynosi ok 100 stopni. Do komina wylatuje
    > strumien spalin
    > o mocy 35W. W takich warunkach mam sprawnosc ponad 90%. Jak jest ok -5 na
    > zewnatrz to spalam ok 8kg peletu na dobe zeby miec stabilne 20 stopni w

    Wygląda na to ze masz super hiper zaawansowany, nowoczesny i drogi piec, z
    komputerowym sterowaniem wszystkiego ci się da. Ja to wiem że sprawność
    takich super drogich, nowoczesnych i zaawansowanych pieców jest porównywalna
    do prostych kaflaków, ale temat dyskusji jest akurat inny.

  • 27. Data: 2019-03-30 21:37:34
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.p>

    e...@g...com> Bzdury, siegnij do literatury na ten temat.

    Jeśli ta literatura to nie jakaś tajemna czarna magia i sam ją czytałeś, to
    proszę przedstaw argumenty jakie ona podaje na obalenie mojego przykładu.
    Prosta sprawa, konkrety i argumenty, możesz jeszcze tytuł i autora tej
    literatury podać, niech wszyscy się pośmieją:)
    Ach, zapomniałem że powoli zaczyna się ujadanie trolli i plucie jadem z
    pyska:)

  • 28. Data: 2019-03-30 23:32:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie zamierzam od teraz z Toba dyskutowac bo nie jestes dla mnie dyskutantem. Inni
    zrobia co beda uwazali.