  • 11. Data: 2010-07-20 18:40:30
    Temat: Re: Grzyb w bloku z wielkiej płyty ?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i2488e$8oi$1@news.net.icm.edu.pl...
    > Nie, od nowoczesnego kapitalistycznego zajebywania jest P0, a od
    > tradycyjnego socjalistycznego podpierdalania była PZPR.

    A co w takim razie robi PiS? ;->

    J.

  • 12. Data: 2010-07-20 19:05:39
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 20:40:30 +0200, Jarek P. napisał(a):

    > A co w takim razie robi PiS? ;->

    Pisał nad cytatem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2010-07-20 19:10:26
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    > A co w takim razie robi PiS? ;->

    Pisze nad cytatem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2010-07-20 20:25:47
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > A co w takim razie robi PiS? ;->

    Podpierdala i Sprzedaje, czyli dokładnie to samo co inni....
    --
    Jackare

  • 15. Data: 2010-07-21 05:15:11
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    PiS ogrodnika?
    Jak to co: nie pozwala ani zajebać, ani podpierdolić.

    Ale ludzie tego nie lubią, bo większość liczy, że w życiu coś jebnie lub pierdolnie
    lub jest pedałami.

    -----

  • 16. Data: 2010-07-21 06:01:26
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    > Jak to co: nie pozwala ani zajebać, ani podpierdolić.

    Naprawdę jesteś aż tak naiwny?

    J.

  • 17. Data: 2010-07-21 06:09:04
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Tak, już po garniturach i kosmetykach widać, że nie pochodzą z przestępstwa.
    Chyba nie wierzysz, że udają??

    -----

  • 18. Data: 2010-07-21 11:09:01
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 21 Lip, 08:09, ąćęłńóśźż <a...@i...pl> wrote:
    > Tak, już po garniturach i kosmetykach widać, że nie pochodzą z przestępstwa.
    > Chyba nie wierzysz, że udają??

    Taaak, jasne, to widać, że ci z PiSu nie kradną bo mają gorsze
    garnitury niż ci z PO, dla mnie bomba :)

    J.