  • 1. Data: 2010-03-13 08:28:33
    Temat: Guma na dywanie
    Od: "Kamila+" <k...@o...pl>

    Dzieci wdeptały mi gumę w dywan. Niestety nie potrafię jej usunąć. Czy ktoś może
    udzielić mi praktycznej rady jak pozbyć się tego nietetycznego kłopotu?

  • 2. Data: 2010-03-13 08:57:13
    Temat: Re: Guma na dywanie
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamila+" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dzieci wdeptały mi gumę w dywan. Niestety nie potrafię jej usunąć. Czy
    > ktoś może
    > udzielić mi praktycznej rady jak pozbyć się tego nietetycznego kłopotu?

    Można spróbować obłożyć lodem w worku by zesztywniała i spróbować wykruszyć
    ją.

  • 3. Data: 2010-03-13 08:58:10
    Od: "magda" <m...@o...pl>

    Witam! Słyszałam, że najlepiej taką gumę zamrozić. Wtedy staje się krucha i
    łatwo ją usunąć. Ale szczerze mówiąc sama tego nie próbowałam.

  • 4. Data: 2010-03-13 09:43:20
    Od: "Kalina" <k...@o...eu>

    > Witam! Słyszałam, że najlepiej taką gumę zamrozić. Wtedy staje się krucha i
    > łatwo ją usunąć. Ale szczerze mówiąc sama tego nie próbowałam.
    >
    > --
    Kamila proponuję dzieciom nie dawać gumy. HAHAHA

  • 5. Data: 2010-03-13 09:45:45
    Od: "Kama" <k...@o...pl>

    > Witam! Słyszałam, że najlepiej taką gumę zamrozić. Wtedy staje się krucha i
    > łatwo ją usunąć. Ale szczerze mówiąc sama tego nie próbowałam.
    >
    > --

    Dzięki Madziu spróbuję:-)

  • 6. Data: 2010-03-13 09:48:50
    Od: k...@o...pl

    > Kamila proponuję dzieciom nie dawać gumy. HAHAHA
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.p

    Dzięki za złotą myśl, ale jest już za późno:-((. Jak to mówią :"Mądry Polak po
    szkodzie":-((

  • 7. Data: 2010-03-13 11:12:04
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Kama" <k...@o...pl> wrote in message

    > Dzięki Madziu spróbuję:-)

    A gdy Ci się nie uda spróbuj rozpuszczać benzyną ekstrakcyjną, tylko nie
    rozmasz po całym dywanie...

  • 8. Data: 2010-03-13 13:23:35
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Boombastic pisze:

    > Użytkownik "Kamila+" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Można spróbować obłożyć lodem w worku by zesztywniała i spróbować
    > wykruszyć ją.

    Dużo szybciej i skuteczniej jest kupić gaz do zapalniczek i rozprężać go
    bezpośrednio na gumę. Oczywiście robić to przy otwartych oknach :P
    Nie jest to niebezpieczny gaz - dużo gorszy jest ziemny. Ale jak się
    boisz, to jest w sklepach elektronicznych (gdzie można kupić oporniki,
    tranzystory i układy scalone) jest zamrażacz, tyle, że jest on kilka
    razy droższy od gazu do zapalniczek.

  • 9. Data: 2010-03-14 21:36:35
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

    > Dużo szybciej i skuteczniej jest kupić gaz do zapalniczek i
    > rozprężać
    > go bezpośrednio na gumę. Oczywiście robić to przy otwartych oknach
    > :P

    A jeszcze prościej, zdrowiej i bardziej bezstresowo jest zamiast
    gazu do zapalniczek użyć "sprężonego powietrza" w sprayu używanego
    do czyszczenia komputerów itp., można to kupić w hipermarketach
    nawet. OD gazu do zapalniczek i tańsze i bezpieczniejsze. Jako
    zamrażacz działa, kiedy jest używane w pozycji "do góry dnem".

    J.

  • 10. Data: 2010-03-14 21:36:39
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 13 Mar 2010 12:12:04 +0100, Panslavista napisał(a):

    > A gdy Ci się nie uda spróbuj rozpuszczać benzyną ekstrakcyjną, tylko nie
    > rozmasz po całym dywanie...

    Myślę, że tego nikt rozsądny nie zrobi, ale warto pamiętać, aby stosować
    benzynę na otwartej przestrzeni lub przynajmniej na balkonie.
    --

    Ikselka.