  • 1. Data: 2010-03-12 11:25:13
    Temat: Poduszki
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Znacie może jakieś czary, żeby uszczelnić poduszki? Jakiś impregnat, albo
    coś? Gubią pióra, jak ptaki na wiosnę, wkurza mnie to niemożebnie tym
    bardziej, że nie kupiłam pierwszych z brzegu, tylko wybrane - wcześniejszy
    zakup od tego producenta nie piórkuje.
    Albo poleććcie DOBRE poduszki, takie, które po pół roku nie zamieniają się w
    płaski kamień, trzymają fason i nie gubią piór.
    Justyna.

  • 2. Data: 2010-03-12 12:18:07
    Temat: Re: Poduszki
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Albo poleććcie DOBRE poduszki, takie, które po pół roku nie zamieniają się
    > płaski kamień, trzymają fason i nie gubią piór.

    Tobie nie są potrzebne poduszki tylko dobry materiał na wsypy.

  • 3. Data: 2010-03-12 13:12:48
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:

    > Tobie nie są potrzebne poduszki tylko dobry materiał na wsypy.

    Tak, wiem. Tylko po pierwsze - nie wiem, czy dobry materiał nie okaze sie
    tak samo "dobry", jak moje poduszki. A jak ma kosztować tyle, co poduszka,
    to chyba wole poduszkę...Żeby dało się je czymś zaimpregnować, to byłoby
    rozwiązanie.
    J.

  • 4. Data: 2010-03-12 13:44:40
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    > to chyba wole poduszkę...Żeby dało się je czymś zaimpregnować, to byłoby

    Zawartość szlag by trafił po impregnacji.

  • 5. Data: 2010-03-13 12:32:03
    Od: Fieta <m...@g...com>

    On 12 Mar, 12:25, krys <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Albo poleććcie DOBRE poduszki, takie, które po pół roku nie zamieniają się w
    > płaski kamień, trzymają fason i nie gubią piór.

    moja babcia robila to tak: wysypywalismy zawartosc, a wsypy
    nacieralismy od srodka woskiem, potem pierze/puch z powrotem do wora i
    gotowe.
    pewnie trzeba sie dowiedziec jaki wosk najlepszy.

    pzdr, mf

  • 6. Data: 2010-03-13 13:14:33
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Fieta wrote:

    > moja babcia robila to tak: wysypywalismy zawartosc, a wsypy
    > nacieralismy od srodka woskiem, potem pierze/puch z powrotem do wora i
    > gotowe.
    > pewnie trzeba sie dowiedziec jaki wosk najlepszy.

    O, to jest myśl. Ciekawe, czy to zadziałałoby bez prucia poduch, tylko po
    prostu kolejne natarte wsypy na poduszki nałożyć?
    J.

  • 7. Data: 2010-03-14 09:30:50
    Od: "sbst" <b...@o...pl>

    zastanów się nad poduszkami ortopedycznymi

    poza eiwdentnymi walorami zdrowotnymi

    to tez alergicy mają lepiej

    a poza tym swiety spokoj ze zbijaniem sie, wyłażeniem wsadu itepe

    --

    pozdrowienia

    Sebastian
    SBST (vel basti78)

  • 8. Data: 2010-03-14 12:34:54
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    sbst wrote:

    > zastanów się nad poduszkami ortopedycznymi

    Mam, nie zdały egzaminu, spłaszczyły się po pewnym czasie niestety. Na
    początku były naprawdę wygodne.
    Masz jakieś pewniaki?
    J.

  • 9. Data: 2010-03-14 12:58:08
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    Z puchu kaczki edredonowej.

  • 10. Data: 2010-03-14 12:58:53
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

    > "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Z puchu kaczki edredonowej.
    I alternatywa - japońska poduszka z klocka drewna.