  • 11. Data: 2010-03-14 22:31:37
    Temat: Re: Guma na dywanie
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message
    news:t6i6pjaotq8s$.19a1r6g7npma2.dlg@40tude.net...

    > Myślę, że tego nikt rozsądny nie zrobi, ale warto pamiętać, aby stosować
    > benzynę na otwartej przestrzeni lub przynajmniej na balkonie.
    > --
    >
    > Ikselka.

    Hm. Lateks jest rozpuszczalny przez benzynę, warto zastosować jeszcze mąkę
    ziemniaczaną lub drobne trociny (pył drzewny).

  • 12. Data: 2010-03-14 22:50:52
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2010-03-14 22:36, Jarek P. pisze:
    > A jeszcze prościej, zdrowiej i bardziej bezstresowo jest zamiast gazu do
    > zapalniczek użyć "sprężonego powietrza" w sprayu używanego do
    > czyszczenia komputerów itp., można to kupić w hipermarketach nawet. OD
    > gazu do zapalniczek i tańsze i bezpieczniejsze. Jako zamrażacz działa,
    > kiedy jest używane w pozycji "do góry dnem".

    To doczytaj dokładnie większość także ma propan butan w składzie poza tym
    gaz tańszy.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 13. Data: 2010-03-15 06:40:54
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Kamikazee <n...@n...pl.invalid> wrote:

    > To doczytaj dokładnie większość także ma propan butan w składzie
    > poza
    > tym gaz tańszy.

    Zwróć uwagę na cudzysłów, jakim opatrzyłem to "sprężone powietrze".
    Butan w składzie a czysty butan to jednak poważna różnica. M.in. w
    zapachu, jaki towarzyszył będzie całej zabawie.
    Gaz tańszy? Aby na pewno?

    J.

  • 14. Data: 2010-03-15 19:18:58
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2010-03-15 07:40, Jarek P. pisze:
    > Gaz tańszy? Aby na pewno?

    4 zł za 300 ml taki w plastikowej butelce.

  • 15. Data: 2010-03-15 20:31:05
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Kamikazee <n...@n...pl.invalid> wrote:

    > 4 zł za 300 ml taki w plastikowej butelce.

    Achm ten... toto jeszcze da się gdzieś kupić?
    Bo od dawna już nie widziałem innych niż te Ronsonopodobne, sporo
    droższe i w proównaniu z powietrzem niekonkurtencyjne. I w sumie nie
    dziwię się, ostatni raz, kiedy próbowałem użyć takiego plastikowego
    do nabicia palnika, musiałem potem mozolnie przepychać dyszę
    palnika.

    Tak czy tak jednak, wydaje mi się, że to powietrze jest jednak
    wygodniejsze jako zamrażacz. Choćby dlatego, że potem pokoju nie
    trzeba wietrzyć.

    J.

  • 16. Data: 2010-03-15 22:15:02
    Od: "\(\)pEr@T0r" <k...@p...onet.pl>

    Kupic nowy dywan???

  • 17. Data: 2010-03-16 15:02:59
    Od: "Andrzej Bogacki" <a...@i...pl>

    Alkohol, zwykła gorzała czyni cuda. Szumi w głowie i rozpuszcza gumy.
    Polecam :-)