  • Data: 2012-07-19 16:50:22
    Temat: Re: Gumisie w ciastoramie
    Od: "Piotr " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki <l...@l...net> napisał(a):

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Też by ci sie ne chciało :-) To są ludzie, którzy nic nie umieją i chodzą
    do
    > pracy za karę. Akurat sie komuś chce coś sprawdzać :-)

    Akurat sprzedawcy w casto jeszcze coś kumają i chcą doradzić. Na tle Liroya,
    OBI czy Praktikera wypadają najlepiej. Tobie chyba musieli chyba jednak na
    złość zrobić, tak jak i reszta tej branży podczas budowy twojego domu, bo
    masz chyba mocne dowody na potwierdzenie swojej teorii. U ciebie w banku
    pewnie każdy pracownik za karę do roboty idzie. Gdyby było inaczej to
    musiałby być twoim przełożonym.