  • Data: 2012-07-21 17:09:08
    Temat: Re: Gumisie w ciastoramie
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet dr. inżynier mi podstawił, z politechniki, zaraz na początku nie
    > dopilnował.

    Oj kiki, cały czas psioczysz na robotników i okoliczną / miejscową "swołocz",
    a później sam zachęcasz do puszczania szamba w grunt, a teraz jeszcze
    stawiasz kropkę dosłownie i w przenośni ;) ... po doktorze w mianowniku ;)
    gdzie jej być nie powinno.

    Myślisz, że tak bardzo się od nich różnisz ?
    Też niewykształcony...
    Też kombinator...
    ;)))

    Wybacz, ale nie mogłem się powstrzymać, w dalszym ciągu cenię
    Twoje rady :) zwłaszcza kultowe niedobrze ocieplone szczyty :)

    Pozdrawiam,
    Aleksander.