  • Data: 2012-07-21 23:34:17
    Temat: Re: Gumisie w ciastoramie
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A tam, tak sobie gdybam :-) Widzę jak budują szamba, celowo nieszczelne.

    Ale kto buduje szamba ?

    Szamba zamawia się gotowe. Firmy które je produkują musza mieć na te szamba
    certyfikaty , muszą one spełniać normy i itd.
    Szamba te są naprawdę solidne i wytrzymałe ...

    Chyba tylko idiota by rozszczelniał takie szambo. Dodatkowe takie
    rozczelnienie zajęło by trochę czasu i kosztowało sporo czasu (są naprawdę
    solidne) .

    Sam widziałem u siebie i u sąsiadów jak szambo montowali.

    U mnie mój wykonawca musiałby by być idiota aby rozszczelnić szambo.
    Jaki cel miałby wykonawca aby rozszczelnić szambo ? Przecież klient później
    by płacił za szambo mniej więc chyba by nie zrobił na złość kupującemu ;-)

    Ja raczej bardziej bym się przejmował tzw "ekologicznymi oczyszczalniami
    ścieków" które moża kupić za 2000-3000zł w marketach . Te "oczyszczalnie"
    które w PL sprzedają się jak świeże bułeczki (niska cena) nic nie mają
    wspólnego z ekologią. Całe zanieczyszczenia są dzięki drenażowi tak naprawdę
    wpuszczane do ziemii i nic sie to nie różni od nieszczelnego szamba , no
    może jedyna różnica że oczyszczalnia dzięki drenażowi zanieczyszczenia
    wrzuca na większy kawał ziemi...