    From: Robson <r...@...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Hackowanie odkurzacza
    Date: Wed, 15 Oct 2014 10:09:14 +0200

    > 2) Pranie.
    >
    > W boku zbiornika zrobie otwór i wstawię pompę spryskiwacza
    > samochodowego. Weżem pociągnę aż do szczotki. W szczotce jakać rurka z
    > masą otworów skierowanych na dywan. Ostatecznie kupie gotową szczotkę do
    > odkurzacza piorącego. Pompa zasilana z malego akku z powodu bezpieczeństwa.
    >
    > Ma szansę zadzialać jako piorący? Niepokoi mnie siła z jaką nalezy
    > pryskać, pompka od spryskiwacza może być za słaba.

    IMHO bez sensu. Mam taki odkurzacz i bez prawdziwej końcówki piorącej to
    nie ma sensu. Nie używam spryskiwacza z odkurzacza. Robię tak: Kupiłem
    spryskiwacz ogrodniczy 3L, pryskam tym dywan czy fotel czy co tam mam do
    wyprania, potem jadę po tym szczotką ryżową (samo spryskiwanie mało
    daje, jak ręki nie przyłożysz to efektu nie będzie), odsysam wodę, potem
    jeszcze kilkukrotnie spłukuję czystą wodą, aż zasysana woda będzie czysta.