  • 1. Data: 2022-04-20 16:43:24
    Temat: Halogeny 12V
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    Mam oczka z halogenami nad blatem w kuchni.
    To się chyba nazywa G6?
    Żarniki do tego przepalają się niestety co pół roku.
    Pomyślałem że wymienię żarówkę na led, ale widzę, że zamiast 2 zł
    musiałbym wydać 30-40zł.
    O co kaman?

    Nie ma tańszych, albo jakiegoś innego sposobu np. wymiany tych oczek na
    ledowe?

    Priorytet to brak koniecznych zdolności do czegokolwiek, łącznie z
    zarabianiem nowych przewodów i wymianą zasilacza.

  • 2. Data: 2022-04-20 17:04:53
    Temat: Re: Halogeny 12V
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W środę, 20.04.2022 o 16:43, Cavallino napisał:

> [...]
    > Żarniki do tego przepalają się niestety co pół roku.
    > Pomyślałem że wymienię żarówkę na led, ale widzę, że zamiast 2 zł

    O to kaman-sraman, że za 30-40 zł kupisz 5 żarówek G6 LED 12 V.
    A jak 7 złotych za sztukę też nie, to weź się za jakąś robotę,
    miast tu jęczeć, że drogo. Tanio już było. Ze wszystkim.

    --
    Collie

  • 3. Data: 2022-04-20 17:41:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 20 kwietnia 2022 o 16:43:28 UTC+2 Cavallino napisał(a):
> [...]
    >
    > Priorytet to brak koniecznych zdolności do czegokolwiek, łącznie z
    > zarabianiem nowych przewodów i wymianą zasilacza.
    LED GY6.35 na allegro są w cenach od ok. 6zł na szybko patrzac

  • 4. Data: 2022-04-20 17:49:08
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2022-04-20 o 16:43, Cavallino pisze:
> [...]
    > musiałbym wydać 30-40zł.
    > O co kaman?
    >
    > Nie ma tańszych, albo jakiegoś innego sposobu np. wymiany tych oczek na

    aliexpress twoim przyjacielem....
    Trochę trzeba nasiedzieć się i naszukać ale da się znaleźć.
    https://pl.aliexpress.com/item/32820995793.html?spm=
    a2g0o.productlist.0.0.249618baa12Sco&algo_pvid=c01ad
    e30-64eb-4eb2-96e5-a6294e19b24c&algo_exp_id=c01ade30
    -64eb-4eb2-96e5-a6294e19b24c-15&pdp_ext_f=%7B%22sku_
    id%22%3A%2264770314693%22%7D&pdp_pi=-1%3B27.12%3B-1%
    3B-1%40salePrice%3BPLN%3Bsearch-mainSearch

    W Polsce też jak chcesz fv i za mniejsze pieniądze.

    https://allegro.pl/oferta/zarowka-g4-cob-12-led-1-6w
    -12v-dc-cieply-bialy-6563824277
    https://allegro.pl/oferta/zarowka-led-ring-3w-240lm-
    g4-3000k-12v-lightech-10794241096

    itd.

    Ledy też będą ci się palić ale jak zrobisz na czujkę ruchu to będą
    prawie nieśmiertelne nawet chinole ;)

  • 5. Data: 2022-04-20 17:51:13
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    ps zanim zamówisz to weź sprawdź co dokładnie w twoich oczkach siedzi -
    albo spisz symbol albo pomierz wielkość.

  • 6. Data: 2022-04-20 18:06:16
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.04.2022 o 16:43, Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > Priorytet to brak koniecznych zdolności do czegokolwiek, łącznie z
    > zarabianiem nowych przewodów i wymianą zasilacza.

    Nim kupisz, sprawdź gniazdo, czy drut/wtyk czy bolec z kapturkiem.

    Wymieniałem rok temu tak samo jak Ty z halogenu na LED.

    U mnie pasowało takie:
    https://allegro.pl/oferta/zarowka-led-gu10-ciepla-10
    80lm-10w-niemruga-ccd-8859686212

    Pińć złotych, teraz sześć :)

    --
    LordBluzg??(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 7. Data: 2022-04-20 18:10:52
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.04.2022 o 18:06, LordBluzg(R) pisze:
    [...]
    > U mnie pasowało takie:
    > https://allegro.pl/oferta/zarowka-led-gu10-ciepla-10
    80lm-10w-niemruga-ccd-8859686212

    > Pińć złotych, teraz sześć :)

    Przypomniało mi się że moje są na 230V więc masz linka do 12V/10W ale
    inne gniazdo/bolec/drut.
    https://allegro.pl/oferta/zarowka-led-mr16-12v-dc-sm
    d-2835-10w-90w-ciepla-gu-10815911472

    12zł ale znajdziesz taniej zapewne :)
    --
    LordBluzg??(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 8. Data: 2022-04-20 18:55:24
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/04/2022 16:43, Cavallino wrote:
    > Pomyślałem że wymienię żarówkę na led, ale widzę, że zamiast 2 zł
    > musiałbym wydać 30-40zł.

    Są po około 5zł.

    https://pl.aliexpress.com/item/32859100702.html

    Zaznaczam: nie używałem akurat tych. Natomiast używałem samochodowych
    LEDów, po przeróbce gniazda na W5W. Średnio polecam, spektrum kolorów
    ograniczone, w haloganach żarcie wygląda lepiej.

  • 9. Data: 2022-04-20 21:23:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 20 Apr 2022 16:43:24 +0200, w <t3p66e$8c1$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Mam oczka z halogenami nad blatem w kuchni.
    > To się chyba nazywa G6?

    Pewnie G4. Albo GY6.35. Stawiam jednak, że G4.

    > Żarniki do tego przepalają się niestety co pół roku.
    > Pomyślałem że wymienię żarówkę na led, ale widzę, że zamiast 2 zł
    > musiałbym wydać 30-40zł.
    > O co kaman?

    Mam ten sam problem, ale go na razie olałem.
    Bo ja mam tych oczek z 15 :)

  • 10. Data: 2022-04-20 21:25:31

    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Pomyślałem że wymienię żarówkę na led, ale widzę, że zamiast 2 zł
    > musiałbym wydać 30-40zł.

    Albo 0,38zł
    https://e-domus.com.pl/zrodla-swiatla/zarowka/zarowk
    i-halogenowe/jc-50w-gy635-zarowka-halogenowa-kanlux-
    10734?utm_source=ceneo&utm_medium=referral&ceneo_cid
    =53c330f7-fca9-e1da-e832-b5f107814727