  • Data: 2009-09-14 12:19:22
    Temat: Re: Hydrofor, ale inaczej - Wzmacniacz ciśnienia wody
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie da się tego zrobić w sposób prosty i tani. Jeśli Ty masz takie
    > problemy to
    > mają je również wszyscy mieszkający na tym samym piętrze.

    Da się to zrobić w sposób prosty i tani.
    Wywalić piecyk gazowy i zamontować zwykły pojemnościowy bojler elektryczny
    Przy zmniejszonym ciśnieniu woda będzie leciała wolniej ale będzie ciepła i
    będzie miała w miarę stałą temperaturę. Pomijając sprawy zagrożeń jakie
    stwarza piecyk (spaliny), skończą się też upierdliwości związane z
    puszczaniem wody krótko po sobie keidy to piecyk gazowy potrafi nieźle
    poparzyć wodą która postoi chwilę w gorącej nagrzewnicy.
    Koszt 80l ogrzewacza nie przekracza 400 zł. U mnie 80l ogrzewacz wystarcza
    na obsługę 3 osób. Waystacza też i na 4 osoby kiedy ktoś u nas czasem
    gości....
    --
    Jackare