eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieHydrofor i miejsce zamontowania filtru dyskowego/sznurkowego › Re: Hydrofor i miejsce zamontowania filtru dyskowego/sznurkowego
    From: Waldek <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Hydrofor i miejsce zamontowania filtru dyskowego/sznurkowego
    Date: Thu, 01 Jan 2009 13:57:20 +0100
    Sender: s...@a...gprs.plus.pl

    Schemat jaki mam obecnie podlaczenia jest wg zalecenie sprzedawcy i
    podany na rysunku:

    http://hypo.com.pl/sklep/?p=productsMore&iProduct=88
    &sName=Filtr-ANTYPIASKOWY-zabezpieczaj%C4%85cy-wirni
    ki-pompy-

    i tam jest filtr wlasnie ktory mam jak jest opisane

    "FILTR ANTYPIASKOWY

    Zastosowanie tego filtra jest bardzo ważne. Montuje się go przed pompą
    na zasysaniu. Woda którą zasysa hydrofor, lub pompa ze studni jest
    zawsze z drobinkami piasku lub innymi zanieczyszczeniami, filtr dyskowy
    wyłapuje wszystkie zanieczyszczenia i tym samym chroni wirniki pompy
    przed ścieraniem.
    Objawy wytartych wirników przez zanieczyszczenia: -słabsze ciśnienie i
    słabsza wydajność "

    Wiec filtr ten jest zalecany po stronie ssacej i nie wiem czy jest to
    zamiast zwyklego filtru osadnikowego

    Pozdrawiam

    Waldek