    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: I Ty możesz zostać złodziejem energii!!!
    Date: Fri, 10 Jul 2020 09:43:01 +0200

    W dniu 2020-07-09 o 22:38, heby pisze:

    > To wiem, ale mnie interesuje jak dochodzi się do wniosku że to kradzież
    > prądu a nie zarobiony kombinerkami urwany drut. Skoro poszli z tym do
    A to prawda, muszą wtedy każdy taki punkt sprawdzić, ale biorąc pod uwagę że
    kabel energetyczny i złączki nie mają określonej impedancji jest to
    grzebanie w gównie.

    > sądu to mają jakieś *procedury* podparte naukowo bo chyba Enea nie ma aż
    > takich głupców na stołakch decyzyjnych aby dwali wiarę na słowo kilku
    > cwaniakom.
    No jak widzisz mogą mieć :)

    > Tu nie chodzi o ten przypadek. Mnie interesuje jak na podstawie odczytu
    > "jest odbicie" dochodzi się do wniosku "obywatel kradnie". Znam wiele
    Wg mnie też jest to słabe, ale sam widzisz że dla kasy ludzie nagną
    każde 'fakty'.
    Jemu kawałek instalacji zabrali na badania i g..o znaleźli. O ten fragment

    "W moim przypadku tzw. kontrolerzy szantażowali mnie odcięciem prądu
    także przez demontaż licznika a że to było to w środku zimy i przed świętami
    to mocno medytowałem jak rozwiązać sytuacje szczególnie że wiedziałem że
    nie pobieram prądu nielegalnie.
    Ostatecznie wycieli mi i zabrali kawał instalacji a licznik zostawili. W
    śledztwie wyszło że instalacja jest zgodna z prawem a ich działania
    bezprawne."

    > powodów odbicia i nijak nie mają zwiazku z tym że ktoś kranie. Enea na
    > pewno zatrudnia fachowców a nie idiotów i mają na to jakieś procedury.
    > Przynajmniej mam nadzieję.
    Poczytaj na elektrodzie, zobaczysz jakich mają 'fachowców'.

    --
    Janusz