  • Data: 2020-07-10 09:45:58
    Temat: Re: I Ty możesz zostać złodziejem energii!!!
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzupełnię jeszcze wpis o 'autorski' sposób kontroli w wykonaniu Enei

    "Autentyczny przepis i wykonanie " kontroli na słupa" w wykonaniu
    przedstawicieli Enea Operator w moim domu.

    Zasady kontroli są dokładnie uregulowane w Rozporządzeniu ale tzw.
    kontrolerzy Enei opracowali prawdopodobnie swój
    "autorski "sposób który zastosowali u mnie.
    Na kontrolę do domu weszło dwie osoby A. P. coś jak szef i A. G. tzw.
    słup który nie został wpisany z żaden protokół ani
    inny dokument z kontroli.
    Upoważnienie do kontroli /zobaczyłem po około roku podczas śledztwa/
    wystawione było na A. P. i Sz. P.
    Podczas kontroli A. P. przedstawiał drugą osobę jako swojego brata i
    było to prawdopodobne bo byli w wieku około 40 - 45 lat
    i co istotne podpisali się tym samym nazwiskiem z tym jak później wyszło
    A.G. /słup /podpisał się nazwiskiem Sz. P. którego w
    ogóle nie było w domu ani na posesji.
    Podczas kilku początkowych miesięcy śledztwa A. P. i Sz. P. zeznawali że
    to tylko oni przeprowadzali kontrolę.
    Gdy prowadzący śledztwo zaczęli podejrzewać że coś jest w sprawie nie
    tak, zdecydowali o konfrontacji mojej osoby z Sz. P. to panowie najpierw
    kilka miesięcy zwlekali na różne sposoby a później zamiast dwóch osób
    wymienionych w upoważnieniu pojawili się w trójkę.
    Wymyślili wersję że A. G./ słup/ najpierw był trzecim kontrolerem,
    później że był pomocnikiem kontrolera, następnie protokólantem
    i na koniec że był "protokólantem do protokołów jak wszystko było w
    porządku" tylko że nie był jak wspomniałem wcześniej
    wpisany w żaden dokument z kontroli, przez ponad rok go ukrywali i co
    najważniejsze przepisy prawa nie przewidują przeprowadzenia
    kontroli przez pomocnika, protokólanta itp.
    Sz. P. który nie był w domu ani na posesji zeznawał najpierw że pomagał
    przy kontroli u mnie w domu i ujawnił rzekomy nielegalny pobór,
    w kolejnym zeznaniu po około roku od kontroli przypomniał sobie że nie
    był w domu ani na posesji a protokóły podpisał przed kontrolą,
    że podczas tej kontroli wykonywał badanie reflektometrem z jakiejś
    skrzynki Zk odległej od domu około 100 m.
    Z rzekomego badania reflektometrem Laiser Bond 1205T nie ma żadnego
    protokołu/ ponoć wg, biegłego urządzenie ma moduł pamięci i można
    wydrukować wynik badania/, żadnej wzmianki w protokołach z kontroli ani
    we wcześniejszych zeznaniach, / może ktoś
    ma takie urządzenie lub zna zasadę działania i możliwości/.
    Powstaje zasadnicze pytanie czy coś takiego można zakwalifikować jako
    kontrolę w rozumieniu przepisów prawa i wyciągać na
    tej podstawie jakiekolwiek konsekwencje czy nakładać kary w sytuacji gdy
    czynność przeprowadziła tylko jedna
    upoważniona osoba co jasno wynika z zebranych dowodów w sprawie.
    Drugie pytanie jak zakwalifikować bezprawne wejście do domu tego tzw.
    słupa A. G. który nie posiadał upoważnienia i nie wiadomo
    w jakim celu w ramach tzw. kontroli przeszukiwał mój dom i robił zdjęcia.
    Jak napisałem wcześniej Enea przegrała sprawę we wszystkich instancjach
    mimo że wielokrotnie się odwoływali
    i korzystali z zewnętrznych kancelarii prawnych.
    Jest powiedzenie że jak nie wiadomo o co chodzi to najprawdopodobniej
    chodzi o pieniądze i wszystko wskazuje że i tu tak było.
    Na podstawie jednego upoważnienia na dwie osoby i zamiast jednoczesnej
    jednej kontroli przez te osoby, panowie
    prawdopodobnie wpadli na pomysł że każda z tych dwóch osób dobiera sobie
    pomocnika i w tym samym czasie
    przeprowadzają dwie kontrole i zwiększają sobie szansę zarobku o 100 %.
    W korespondencji z Eneą, która znała od początku przebieg i zeznania w
    sprawie prosiłem o informacje kto i na jakiej
    podstawie był u mnie na kontroli ale merytorycznej odpowiedzi brak."

    --
    Janusz