  • Data: 2020-04-13 22:55:14
    Temat: Re: Ignorant kupuje spawarkę
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13/04/2020 21:37, Pilocik wrote:
    > Z całym szacunkiem, ale uważam że nie dasz rady, a na pewno nie dasz
    > rady metodą MMA,
    > Skoro przepaliło blachę to każde dotknięcie elektrody będzie tylko ten
    > otwór powiększać - nie tak dawno przerabiałem podobny temat, co prawda
    > nie naprawiałem a wymieniłem element a ten uszkodzony wziąłem na testy
    > na warsztat

    Być może, zawsze to jakieś doświadczenie. I tak tej dziury nie będę
    lepił spawarką tylko najpierw znajdę jakiś wypełniacz, spawarka to jak
    się nauczę.

    > przyzwoity MIG-MAG za 1500pln kupisz, i to nawet z pełną butlą w
    > komplecie, osobiście polecam jednak nie czysty Argon a mieszankę Ar-CO2

    Przy moim obrocie druty samoosłonowe nie będą jednak sensowniejsze niż
    zabawa z butlami? Gdzieś bym to musiał trzymać, z wypowiedzi Uzytkownika
    wynika że to nie jest tak że mogę pod łóżkiem.