  • Data: 2020-04-15 00:43:46
    Temat: Re: Ignorant kupuje spawarkę
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2020 22:55:29 UTC+2 użytkownik heby napisał:

    > Przy moim obrocie druty samoosłonowe nie będą jednak sensowniejsze niż
    > zabawa z butlami? Gdzieś bym to musiał trzymać, z wypowiedzi Uzytkownika
    > wynika że to nie jest tak że mogę pod łóżkiem.

    Bierz popularnego "migomata" na mixa i nawet się nie zastanawiaj nad
    inwerterem - elektrodą będziesz się uczył miesiąc a i tak nie zrobisz
    dobrego spawu. Migomacikiem w godzinę nauczysz się kłaść spawy jak stary
    spawacz ;) No może przesadzam ale różnica jest KOLOSALNA.

    Sama butla to ~200 pln ale to jednorazowy wydatek - napełnienie (czyli w
    praktyce oddajesz tą i bierzesz napełnioną) to 10-15-20 pln i wystarcza
    na dużo spawania :)

    To gaz obojętny - ja trzymam w garażu i kiedyś zaworu nie zakręciłem
    i całość się ulotniła. Nawet nie zauważyłem ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.