  • Data: 2020-04-14 22:04:12
    Temat: Re: Ignorant kupuje spawarkę
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.04.2020 o 12:39, heby pisze:
    > Cześć.
    >
    > Dzisiejsza awaria pieca utwierdziął mnie w przekonaniu że musze kupić
    > spawarkę ...
    1. Tylko nie transformatorową. Miałem dwie i nigdy więcej. Ciężka,
    trudno się spawa, regulacja prądu problematyczna.
    2. Inwerterowa będzie ok. Tania, łatwo się spawa, lekka i mała. Mam taką
    od ładnych paru lat i jestem zadowolony:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic893170.html
    Jedynie przy zakupie warto sprawdzić, czy podają prąd spawania w
    normalnych amperach, czy w chińskich (wszystko u nich mniejsze).
    3. Spawarka na drut samoosłonowy, czy na zwykły plus butla IMO za droga
    dla okazjonalnego spawania. Drut samoosłonowy drogi. Butla to około 200
    zł jednorazowego wydatku.
    Jacek