  • Data: 2020-04-13 23:07:22
    Temat: Re: Ignorant kupuje spawarkę
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13/04/2020 23:02, e...@g...com wrote:
    > Dziura w podajniku, pewnie przy wentylatorze. Mam od roku przyspawany kawałek
    nierdzewki do zeliwnej rury podajnika. Na razie trzyma.

    W okolicy wentylatora, ale kilka lat temu widziłem tam poziomą szczelinę
    od środka. Tak jak gdyby pękło. Najwidoczniej było szczelne ale powoli
    się przegryzało i dzisiaj zobaczyłem mikroskopijny strumień spalin i
    przyjemną dla oczu mgiełkę w kotłowni ...

    Nie wiem czy to było od nowości, ale nie wykluczam że tak, całośc jest
    dość topornie zespawana. Najwidoczniej Henio kończył dniówkę ;) 8 lat
    wytrzymał i 3 ślimaki. Idzie na żyletki, ale dotacja dopiero za rok :/