  • 1. Data: 2009-04-24 19:48:19
    Temat: Impregnat do kostki / płyt betonowych / tarasowych
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Ktoś stosował - z jakim skutkiem ?

    W okolicy są dostępne ( w kolejności cenowej)
    Domos, Śnieżka, HG (~65, ~100, ~150 PLN za 5 l).

    Poza kolejnością ;-) Libet (~350 PLN).

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2009-04-25 09:19:53
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Wszystko to wielkie guano (Libetu nie znam, ale jakoś, gdy przejeżdżam obok
    ich zakładu to nie widzę tam produkcji czegokolwiek innego poza wyrobami z
    betonu - zapewne tylko nalepka jest ich a zawartość robi kto inny).
    Wprawdzie po pomalowaniu kostki wygląda on ślicznie przez pierwsze dni, jak
    świeżo umyta ale potem wygląda, jakby w plamy tak długo, az impregnat się
    całkowicie nie zmyje.
    Zainwestowałem w Karchera z obrotową szczotką do mycia i teraz mam kostki,
    jak lala.
    Jacek