  • 191. Data: 2017-11-17 16:11:26
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 listopada 2017 15:50:46 UTC+1 użytkownik maniek4 napisał:

    > Ooo i to juz ponad rok temu. Burbona w Lidlu juz sie nie kupuje.

    Znaczy hipsterem zostałeś.

    I z grupy praktycznie zniknąłeś dlatego pewnie;)

  • 192. Data: 2017-11-17 16:40:01
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-11-17 o 16:11, Kris pisze:

    > Znaczy hipsterem zostałeś.
    >
    > I z grupy praktycznie zniknąłeś dlatego pewnie;)

    Po tym co Adam napisal uspokoilem sie, bo nie pasuje do zadnego punktu.
    Natomiast moj syn uzywa iphona i nie je miesa. Nie wiem czy sie zaczac
    martwic? Na brode jeszcze za mlody, gacie z krokiem do kolan na
    szczescie go nie pociagaja. Moze nie ma sie co za wczasu martwic, ze
    zostanie zniewiescialym brodaczem o wygladzie neandertalczyka z
    pedziowskimi sluchawkami na lbie w niezawiazanych traperach,
    podkreslajacych wyjatkowa osobowosc, czy cus.

    A burbon sie spitolil. Znaczy konkretnie Jim beam. Juz go nie polecam w
    marketowym wydaniu. Wyobrazam sobie, ze podobnie moze smakowac
    lezakowany w beczce debowej rozpuszczalnik nitro, zaprawiany slodem
    kukurydzianym.
    Z grupa to wiesz jak jest. Sa etapy w zyciu z ktorych po prostu chyba
    sie wyrasta. Wielu bylo tu przed nami i wielu razem z nami. Na dzis nas
    sprzed lat zostalo chyba tylko kilku. Na szczescie przychodza nowi. Oby
    lepsi od nas. :-)
    Poki co wytargalem narty i trzymam kciuki za snieg.

    Pozdro.. TK

  • 193. Data: 2017-11-17 16:48:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 listopada 2017 16:39:47 UTC+1 użytkownik maniek4 napisał:

> [...]
    > sie wyrasta. Wielu bylo tu przed nami i wielu razem z nami. Na dzis nas
    > sprzed lat zostalo chyba tylko kilku. Na szczescie przychodza nowi. Oby

    Andrzej Lawa zniknął- szkoda;)

    > Poki co wytargalem narty i trzymam kciuki za snieg.

    http://www.demoty.pl/22-grudnia-pierwszy-dzien-kalen
    darzowej-zimy-106617

  • 194. Data: 2017-11-20 11:28:51
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-11-17 o 16:48, Kris pisze:

    > Andrzej Lawa zniknął- szkoda;)

    Moze nie do konca mi chodzilo o lepszych w tym kierunku. :-)

    > http://www.demoty.pl/22-grudnia-pierwszy-dzien-kalen
    darzowej-zimy-106617

    No niestety klimat mamy taki, ze podobnych obrazkow w grudniu kilka juz
    by sie zebralo. W tym roku to i latem nie bardzo bylo kiedy na wodnych
    poplywac. Za pare lat bedzie tak, ze nie bedzie ani zima, ani lata.

    Pozdro.. TK

  • 195. Data: 2023-11-08 20:38:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    poniedziałek, 6 listopada 2017 o 20:52:58 UTC+1 Adam Sz. napisał(a):

    > Kurczę jeszcze rok i bora bora będzie moja :-)

    Minęło właśnie 10 lat od naszego zakładu - chyba wygrałem? Gdzie moja BORA? :)
    Pozdrawiam!

    --
    Adam Sz.

  • 196. Data: 2023-11-08 22:10:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 8 Nov 2023 11:38:35 -0800 (PST), Adam Sz.

    > Minęło właśnie 10 lat od naszego zakładu - chyba wygrałem? Gdzie moja BORA? :)
    > Pozdrawiam!

    A ty już piwo dostarczyłeś za przegrany zakład
    o poziomie spalania przy 200/h? W końcu to był
    tylko ułamek kwoty BORY. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 197. Data: 2023-11-08 22:36:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 8 listopada 2023 o 20:38:37 UTC+1 Adam Sz. napisał(a):

    > Minęło właśnie 10 lat od naszego zakładu - chyba wygrałem? Gdzie moja BORA? :)
    > Pozdrawiam!

    Szok..
    Jakby wczoraj a to już 120 miesięcy

  • 198. Data: 2023-11-10 21:46:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam Sz. a...@g...com ...

    > Minęło właśnie 10 lat od naszego zakładu - chyba wygrałem? Gdzie
    > moja BORA? :) Pozdrawiam!

    O jakie okapy chodziło w tym zakładzie i dlaczego miały zniknać?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 199. Data: 2023-11-10 23:36:29
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 10.11.2023 o 21:46, Budzik pisze:

    > O jakie okapy chodziło w tym zakładzie i dlaczego miały zniknać?

    Nie pamiętam już dokładnie, ale zdaje się, że miały zniknąć
    konwencjonalne okapy "podsufitowe" a zostać miała tylko BORA.

  • 200. Data: 2023-11-11 20:53:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > Nie pamiętam już dokładnie, ale zdaje się, że miały zniknąć
    > konwencjonalne okapy "podsufitowe" a zostać miała tylko BORA.

    No to rzeczywiście sie nie spełni.
    I jak - przegrany znalazł w sobie odrobine honoru i wyłozy dyszke? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"