  • 1. Data: 2013-11-06 15:06:25
    Temat: worki ze smieciami - zwierzeta
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Czy macie jakies patenty na zabezpieczenie workow przed zwierzetami?
    Przez miesiac czasu trzymym worki w zamykanej beczce.

    Wieczorem przed dniem wywozu wystawiam worki wieczorem przed brame.
    Wtedy zwierzaki ucztuja i robia porzadny bajzel. - dotyczy workow z
    puszami i plastikami.

    Jak jest u Was?
    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 2. Data: 2013-11-06 16:28:50
    Temat: Re: worki ze smieciami - zwierzeta
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 6 listopada 2013 15:06:25 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > Czy macie jakies patenty na zabezpieczenie workow przed zwierzetami?

    Zamykac / zwiazywac szczelnie :)

    > Wieczorem przed dniem wywozu wystawiam worki wieczorem przed brame.
    > Wtedy zwierzaki ucztuja i robia porzadny bajzel. - dotyczy workow z
    > puszami i plastikami.
    > Jak jest u Was?

    Zero problemow, a mam co miesiac 3-4 worki zolte z mnostwem puszek
    (moj pies je tylko mokra karme, puszek zbytnio nie myje, a zjada ich
    sporo - 1,2kg czyli jedna puszke dziennie ;)

    Ale koty chyba sie mojej dzialki trzymaja z daleka bo pies ich nie trawi
    i goni jak tylko wytropi :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2013-11-06 20:26:07
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

    [...]

    U mnie kawki potrafią rozwalić każdy worek

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-11-07 05:34:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Baczek wrote:
    > [...]
    >
    > U mnie kawki potrafią rozwalić każdy worek

    dlaczego po prostu nie kupicie pojemnika i nie walicie tego do niego...

    naprawdę śmieci w worach są mało estetyczne.

  • 5. Data: 2013-11-07 08:18:53
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 07.11.2013 05:34, Marek Dyjor wrote:

    > dlaczego po prostu nie kupicie pojemnika i nie walicie tego do niego...
    >
    > naprawdę śmieci w worach są mało estetyczne.

    Gmina daje worki i odbiera w workach.
    Pojemnik mamy do niesegregowanych, ktorych notabene jest bardzo malo.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 6. Data: 2013-11-07 08:19:43
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 06.11.2013 16:28, Adam wrote:

> [...]
    > sporo - 1,2kg czyli jedna puszke dziennie ;)
    >
    > Ale koty chyba sie mojej dzialki trzymaja z daleka bo pies ich nie trawi

    U mnie podejrzewam wlasnie ze to koty. Moze nie ruszaja Twoich workow,
    bo sa juz naznaczone psem?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 7. Data: 2013-11-07 09:14:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 08:18:53 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > Gmina daje worki i odbiera w workach.
    U nas tak samo. Ale nie robią żadnego problemu jak wystawi sie w pojemniku.
    Tylko że pojemnik trzeba samemu kupić.

  • 8. Data: 2013-11-07 09:20:56
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-11-06 15:06, Marek wrote:
    > Czy macie jakies patenty na zabezpieczenie workow przed zwierzetami?

    Wstawić worek w pojemnik?
    To chyba najprostsze i najbardziej oczywiste z rozwiązań :-/

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 9. Data: 2013-11-07 13:00:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
    > U nas tak samo. Ale nie robią żadnego problemu jak wystawi sie w
    > pojemniku. Tylko że pojemnik trzeba samemu kupić.

    no tak a przecież polak to śmieciarz z natury więc ma w dupie że wory ze
    śmieciami wyglądają obleśnie.

  • 10. Data: 2013-11-07 13:01:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Wstawić worek w pojemnik?
    > To chyba najprostsze i najbardziej oczywiste z rozwiązań :-/

    no co ty... przecież za pojemnik trzeba płacić...

    myśle że jakby gminy nie dawały worków to by wiekszość smieci sypała na kupę
    w rogu ogrodu...