  • Data: 2018-11-28 14:04:38
    Temat: Re: Instalacja dla tv naziemnej
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-27 o 22:40, Majka pisze:
    > Poproszę o pomoc dotyczącą instalacji antenowej i zakupów:
    >
    > 1. Odległość od anteny do telewizora to 11 metrów przewodu. Chcę tylko telewizję
    naziemną. Telewizor oczywiście posiada odpowiedni tuner.
    > CZY MUSZĘ między telewizor a antenę podpiąć wzmacniacz sygnału (zasilacz)?
    > Jeśli tak, to czy istotne jest miejsce dla tego urządzenia? - mogę wpiąć ten
    zasilacz tuż przed wejściem kabla antenowego do telewizora?
    > I jak go wpiąć "do anteny"?
    >
    > 2. Jaką antenę kupić? (do odbiory telewizji naziemnej, cyfrowej)
    > Która jest warta uwagi?
    > Jeśli (patrz pyt.1) muszę mieć wzmacniacz sygnału, to czy dostanę dobrą antenę ze
    wzmacniaczem w komplecie?

    > 3. Kto produkuje porządne wieszaki do tv?
    > Pytam, bo wieszałam niedawno w miejscu pracy tv jako monitor, 65 cali, i wieszak
    (bez funkcji, tylko na płasko na ścianie) był w palcach niczym plastelina, a śrubki
    blokujące są jednorazowe, nie do odkręcenia już - dno i dwa metry mułu.
    > Kto produkuje uchwyty do tv ze stali a nie z plasteliny?
    >
    > Proszę o pomoc - jeśli mam coś doprecyzować, to pytajcie.
    > Majka.

    Spytkowice 50 km od Chorągwicy w dodatku kilka km od domu zasłania mnie
    wzgórze.
    Kupiłem onegdaj TELMOR ASR-860 ze wzmacniaczem (wyśmiewaną na różnych
    forach) i hula bez zarzutu od kilkunastu lat bez problemu. Działała
    jeszcze w czasach TV analogowej, po zmianie na DVBT nawet nie
    wychodziłem na dach tylko przeskanowałem kanały w telewizorze.
    Tego modelu już nie ma, ale są następczynie
    https://www.telmor.pl/Katalog-produktow/Anteny-nazie
    mne/Anteny-asr-DVB-T
    zwróciłbym może uwagę na filtr LTE (ja go nie mam)