  • Data: 2018-11-28 14:55:25
    Temat: Re: Instalacja dla tv naziemnej
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    c...@g...com
    *hienryk* napisał(-a):

    > Może zacznij od instalacji na telefonie aplikacji do wyszukania
    > najsilniejszego w twojej lokalizacji nadajnika, jakiś dvb-t finder,
    > np takiego
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.es
    ys.polishdvbt&hl=pl
    > Ja kiedyś też instalowałem na dachu antenę i taka aplikacja bardzo mi
    > pomogła. Miała coś w rodzaju kompasu, który po wybraniu nadajnika
    > pokazywał dokładnie, w którą stronę zwrócić antenę.

    Ilu instalatorów tyle rozwiązań. Kiedy instalowałem swoją antenę,
    korzystając z http://mapy.geoportal.gov.pl/imap/ wytyczyłem linię od
    nadajnika do miejsca instalacji anteny i już wiedziałem na które drzewo
    będące w zasięgu wzroku ją ustawić.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675