  • Data: 2019-11-27 13:39:55
    Temat: Re: Instalacja gazowa a rury ze szwem
    Od: roman <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 Nov 2019 01:47:20 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Dasz znać jak coś zrobisz? Napiszesz tu co udało się załatwić?
    > Czy jesteś typowym jednopostowcem który urabura robi i znika?

    Na razie czekam na podpowiedzi "znawców" tematu, które są mile widziane.

    > Powodzenia więc życzę

    > A instalacja o której piszesz działała jak mniemam przez 20lat bezproblemowo.

    Problemowo to ta instalacja działała w dniu montażu, bo "miszcz"
    (prowadzący DG), który się pod nią podpisał pozwolił na pozostawienie
    pękniętej rury, którą to rurę spawacz z jego ekipy "pociągnął" palnikiem na
    dł. ok. 0,5 [m], "kitując" tym samym pęknięcie na szwie, który to szew
    następnie 1 [m] dalej jest na "zewnętrznej zakrętu". Mało tego,
    dodatkowo "zabetonowany" w ścianie, która się "rusza", gdy kopalnia
    fedruje.
    "Miszcz" tak wszystko pozałatwiał, że nikt z "gazowni" się nie pofatygował.
    Co zaczyna budzić pewne podejrzenia.

    > Więc nie bardzo rozumiem o co szum robisz?
    Ja tylko mam zamiar wyeliminować taka gnidę z rynku usług.

    > Nie pasuje Tobie ta instalacja to zrób nową.
    > A jak masz czas i ochotę na walkę to wezwij osobę ze stosownymi uprawnieniami
    > (rzeczoznawcę) i niech wypunktuje co jest zrobione nieprawidłowo.
    Ale ten "miszczu", prowadzący DG, zatrudniający ludzi, miał uprawnienia.
    Jak przynajmniej wynika z pieczątki.
    Czaisz bazę?
    Kto mu , k...a, wydał uprawnienia?

    Posiadać uprawnienia i pozwolić na pozostawienie pospawanej pękniętej rury.
    Gdy Ustawa czy też Rozporządzenie (nie pamiętam w tej chwili nr)
    już z lat '50/'60, zabrania stosowania rur ze szwem, które były pęknięte!!!

    Takich instalacji ten pierdolony idiota mógł wykonać dziesiątki a nawet
    setki. Wiesz czym się to może skończyć na terenach górniczych?
    Gdy taka rura ze szwem, połatana w dniu instalacji, zacznie pracować
    w ścianie budynku podczas wstrząsów.

    > I proszę napisz tu jak się temat zakończył.
    Napiszę.