  • Data: 2019-11-27 15:09:43
    Temat: Re: Instalacja gazowa a rury ze szwem
    Od: roman <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 Nov 2019 04:51:47 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Sensowne podpowiedzi już dostałeś
    > A że Tobie nie pasują to trudno.

    Sensowne powiadasz...

    > Nie dalej jak tydzień temu robiłem odbiór przyłącza i wewnętzrnej instalacji i tez
    nikt z gazowni się nie pofatygował
    > Bo i po co?
    > Ich interesuje część do gazomierza.

    Poczytaj co naprodukował niejaki "Uzytkownik".

    > A to ponownie powodzenia życzę

    > No i?

    Co "no i"?

    > Na pieczątce przeczytaj. Powinno być.

    Jest tylko numer w stylu X/XXX/98, imie nazwisko i adres.

    > Zacytujesz odpowiedni zapis?

    Zacytuje ale nie w tej chwili,
    mam gdzieś skopiowaną tą Ustawę czy Rozporządzenie
    ale w tej chwili nie mam dostępu do dysku.

    > 20 lat ponoć pracował już i trzyma. Czyli gość solidnie to zrobił.
    Solidnie? Stosując pęknięta rurę?
    Co ty bierzesz?

    Trzyma?
    A ja nie wiem czy "trzyma".
    Może wentylacja jest dobra, bo akurat felerny "zakręt" ze szwem po
    zewnętrznej znajduje się 15 [cm] od wentylacji w łazience.