  • Data: 2016-03-13 20:20:36
    Temat: Re: Instalacja gazowa - przepisy UE
    Od: Michał <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:56e59c06$0$683$65785112@news.neostrada.pl...

    > Niekoniecznie. Od strony mieszkania to może być połączenie końców rury
    > "na krótko" a zamontowanie jej gdzieś na zewnątrz - prawie na pewno gaz
    > do Ciebie rozgałęzia się gdzieś na zewnątrz i nie trzebaby żadnej rury
    > od Ciebie wyprowadzać.

    Z tego co mogę zobaczyć, to jedyne rozgałęzienie idzie do mojego licznika,
    w mojej kuchni, a poza tym rury idą pionowo. Zatem konieczne byłoby
    wyprowadzenie rury poziomo.
    Ponadto, raz lub dwa razy w roku odbywa sie sprawdzanie szczelności rur
    i kuchenki i zawsze było OK.
    Może u innych są nieszczelności, albo po prostu ktoś musi zarobić.
    A że wszystkim zrujnują kuchnie, to nie ich ból.

    Pozdrawiam
    Michał