    From: Kris <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Instalacja internetowa
    Date: Wed, 9 May 2012 09:22:58 -0700 (PDT)

    W dniu środa, 9 maja 2012 16:00:03 UTC+2 użytkownik mkonst napisał
    > Oglądałem ostatnio Eurosport Player na laptopie podłączonym do kuchennego
    > telewizora (jedyny który ma HDMI). Na razie nie mam wifi ale obawiam się że
    > przy takim zastosowaniu wifi będzie przycinało transmisję.

    Żona regularnie oglada seriale na tvn plaer i tvp.pl. Tez po wifi. Nic nie przycina.
    A router na piętrze i sygnał przez strop musi przejść. Od kilku tygodni mam router z
    wifi b/g/n. Wcześniej był z wifi b/g i tez działalo.
    Ja uważam że w dzisiejszych czasach nie ma sensu ukladać kilometry skretek w
    pokojach. U mnie cały sprzet(laptopy, xbox360, drukarka) po wifi działa poprawnie.
    Nawet splitery do cyfry sa teraz bezprzewodowe. Jedynie dysk NAS podłaczyłem po lan
    ale to bezposrednio przy routerze pół metrowym kabelkiem.
    Filmy, muzyka, zdjęcia z dysku NAS poprzez xbox360(wifi) oglądam na telewizorze.