eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieInstalacja wodna i kanalizacyjna - projekt i wykonanie › Re: Instalacja wodna i kanalizacyjna - projekt i wykonanie
    From: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Instalacja wodna i kanalizacyjna - projekt i wykonanie
    Date: Wed, 21 Apr 2010 14:00:48 +0200

    Użytkownik "Bartek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hqmn8d$mpe$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Mam kilka pytań odnośnie instalacji co, cwu i kanalizacyjnej.
    > Instalacje będę robił sam, a ponieważ nie chce zorientować się że coś jest
    > nie tak jak będzie za późno, wiec może cos podpowiecie.
    >
    > 1. Do domu mam tylko doprowadzoną kanalizacje do poziomu zero i studnie
    > głębinową do poziomu zero, no i co dalej co powinienem dalej robić od czego
    > zacząć?
    > 2. Na pewno będzie hydrofor i stacja uzdatniania wody, póki co będzie do
    > celów budowlanych zwykła pompa. Jak rozmieścić przewody do instalacji wodnej
> [...]

    Na te pytania nie ma prostej odpowiedzi tak/nie. Trzeba sobie zrobić pewne założenia
    i wtedy wybrać. Np. punkt 7. Ta woda się nie grzeje niepotrzebnie tylko po to by
    pokryć stratę na ucieczce ciepła z rur w ścianę. I w zależności od tego czy chcesz
    oszczędzić energię czy wodę zastosujesz cyrkulację bądż nie. Wydaje mi się, że skoro
    zadajesz tak bardzo ogólne pytania to powinieneś najpierw sporo poczytać a potem
    wrócić do tematu.