  • Data: 2014-12-19 19:29:51
    Temat: Re: Internet w drodze
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .12.2014 o 23:56 Adam <a...@g...com> pisze:

    > Gdybym jezdzil duze trasy zagranica, to pewnie bym mial wykupiony pakiet
    > roamingowy danych lub korzystal z prepaida miejscowego.

    Ja mam zawsze kupiony pakiet 1GB - taka guglowa nawigacja odpalona na
    trasie Paryż - Tuluza (razem z jazdą po miastach) potrafi zjeść 300-400MB.
    Na S3 służącej do nawigacji nic innego oprócz niej nie mam. Normalnie
    używam Blackberry.
    Miejscowe prepajdy (w Francji) to porażka - aby to kupić, musisz się
    zarejestrować, nie są dostępne w każdej budce.
    W Hiszpanii jest jeszcze gorzej - nikt mi nie chciał sprzedać karty sim
    bez paszportu.
    A podobno u nas jest taka straszna biurokracja...

    TG