  • Data: 2014-12-19 19:30:17
    Temat: Re: Internet w drodze
    Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-12-19 o 14:04, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    > Żarty, masz jakiś link na poparcie?

    >Pierwsze lepsze na szybko wyszukane np.
    >http://www.komputerswiat.pl/nowosci/bezpieczenstwo/
    2011/16/android-tez-lokalizuje-uzytkownikow.aspx
    >http://antyweb.pl/wiecie-jak-dziala-rejestrowanie-w
    aszej-lokalizacji-przez-google-ja-tez-myslalem-ze-wi
    em/#
    >http://www.gsmmaniak.pl/198298/android-boli-7-gps-l
    okalizacja/
    >http://niebezpiecznik.pl/post/koty-mapuja-sieci-wi-
    fi/ (drugi akapit)
    >http://niebezpiecznik.pl/post/zmien-nazwe-sieci-wi-
    fi-jesli-nie-chcesz-zeby-google-z-niej-korzystalo/?s
    imilarpost
    >http://niebezpiecznik.pl/post/gdzie-jestes-lokaliza
    cja-internautow-przez-przegladarke/?similarpostY4918
    >(polecam zwłaszcza ostatni akapit gdzie Google potwierdza, że zbiera dane
    >lokalizacyjne z komórek)

    W ktoryms jest napisane, ze google pozycjonuje po nadajnikach GSM?