  • Data: 2019-05-14 09:46:48
    Temat: Re: Inwazja mięty;)
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.05.2019 o 08:51, Kris pisze:
    > Od kilku już lat mam wydzielone miejsce w ogrodzie w którym rośnie mięta
    > Sa tam różne odmiany mięty a w tym roku zauważyłem ze jedna zrobiła się strasznie
    inwazyjna.
    > Wylazła poza odgrodzone krawężnikami poletko i wschodzi w różnych miejscach w całym
    ogrodzie. Np 20 metrów dalej pod żywopłotem czy nawet wyrasta z kory którą mam
    przysypane miejsca wokół krzaków borówek
    > Nie zebyu mi to specjalnie przeszkadzało bo z okolic borówek, malin itpo ja
    spokojnie na bieżąco wyrywam a pod żywopłotem kwitnąca mięta wygląda ładniej jak
    dominujące tam dotychczas pokrzywy;?)
    > Pytam z ciekawości jakiż to gatunek przeprowadzać zaczął inwazję na moje włości
    > https://zapodaj.net/54a11ea326613.jpg.html
    > https://zapodaj.net/13f92133fcaa7.jpg.html

    Może mi coś na oczy padło, bo nie mogę dopatrzeć sie, na tych obrazkach,
    liści mięty :-)

    Krycha.