  • 11. Data: 2011-05-30 12:38:58
    Temat: Re: Jak "opuścić" nadproże - czy w ogóle można?
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-05-30 14:28, Shaman pisze:
    > i czy takie poszerzenie może być wysokie
    > na 30cm. Na stronie jest tylko rysunek w PDFie:
    > http://goo.gl/B88lj

    Wygląda lepiej. Mostek wyjdzie dużo mniejszy ale z kolei 30cm ramy
    okiennej pcv to, jak na ciężkie i duże okno tarasowe, chyba zbyt wiotkie
    by to było.

    A nie dałoby się podkleić pod ten betonowy wieniec (postawić jakieś
    stemple) rzędu węższych pustaków z bk lub twardej silki i jak to zwiąże
    to do tego ramę okna mocować? Jeśli piszę bzdury to sorry :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 12. Data: 2011-05-30 12:47:28
    Od: arch <s...@w...pl>

    On 30 Maj, 14:28, Shaman <s...@o...com> wrote:

    > Znalazłem jeden sposób rozwiązania problemu na okna-mikolajczyk.pl. Polega
    > na zastosowaniu profilu poszerzającego rame okna u góry. Ale nie wiem jak
    > to wygląda w praktyce i czy takie poszerzenie może być wysokie na 30cm. Na
    > stronie jest tylko rysunek w PDFie:http://goo.gl/B88lj
    >
    > Ciągle nie wiem co to są te stalowe marki o których pisał arch, jak
    > wyglądają i jak się je stosuje.
    >
    > --
    > PZDR
    > Shaman

    Ale z Twojego opisu wynika, że chcesz rolety typu Integro. I właśnie w
    tym przypadku da się zastosować
    mocowanie, o którym pisałem, a ty je narysowałeś. Te rolety mają
    rewizję od spodu od zewnętrznej strony.
    Natomiast odnosząc się do tego co narysowałeś, to chyba jedynym
    rozwiązaniem jest solidne zamocowanie kasety
    z roletą do spody wieńca, a potem tylko przykręcenie ramy okiennej do
    samej kasety (może tylko dać jakieś wzmocnienie
    pomiędzy kasetą a ramą). Na razie nic innego nie przychodzi mi do
    głowy.

    pozdr
    SZ

  • 13. Data: 2011-05-30 13:04:52
    Od: nadir <n...@h...org>

    > A do tej skrzynki mozna sie pozniej dostac?

    Tak, fleksą. :D

  • 14. Data: 2011-05-30 13:36:39
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 30-05-2011 o 14:47:28 arch <s...@w...pl> napisał(a):

    > Ale z Twojego opisu wynika, że chcesz rolety typu Integro. I właśnie w
    > tym przypadku da się zastosować
    > mocowanie, o którym pisałem, a ty je narysowałeś. Te rolety mają
    > rewizję od spodu od zewnętrznej strony.

    A widzisz!! Masz rację - teraz mnie oświeciło :) Teoretycznie tak by sie
    dało zrobić.. ale wolałbym żeby ktoś doświadczony mi podpowiedział jak z
    takiej sytuacji wybrnąć praktycznie.. na razie nie tracę nadziei :)

    --
    PZDR
    Shaman