  • Data: 2016-01-09 12:40:56
    Temat: Re: Jak przechowujecie płyty DVD?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2016 o 12:08, Zygmunt pisze:
    > Mam setki płyt DVD, cześć w plastikowych
    > pudełkach, część w papierowych kopertach.
    ale czy Ty ich używasz, czy to jest archiwum?
    > Oczywiście kupno plastikowych pudełek
    > i przełożenie płyt z papierowych kopert
    > byłoby możliwe.
    i ekspozycja plastikowych pudełek. coś w 90 latach w rosjii, ikony
    zasłonięte zestawej pustych puszek po cocacoli i piwach
    > Mogę kupić stojak(i), ale przy takiej ilości
    > nie wiem czy to byłby dobry sposób.
    > Zależy mi na tym by można było łatwo
    > wyjąć konkretną płytę.
    > Rozważałem zakup dużego dysku i przekopiowanie,
    > ale spora część płyt wymagałaby konwersji, a to nie
    > byłby dobry sposób.
    >
    > Może ktoś wpadł na jakiś fajny sposób
    > przechowywania?
    nie wiem czy fajny. jak ja potrzebuje korzystać z płyty wielokrotnie, to
    robię obraz iso i montuje wirtualnie. odpada mi rozpędzanie płyty w
    czytniku i czas na dostęp do plików. wszystkie płyty ( około 100szt)
    mam w "klaserach" podobnych do ksążek, na półce z książkami. ale nie
    wiem czy to będzie dla Ciebie dobre, bo dlamnie to archiwum, kopia
    bezpieczeństwa, nie coś z czego codziennie korzystam.