  • 1. Data: 2016-01-09 12:08:13
    Temat: Jak przechowujecie płyty DVD?
    Od: "Zygmunt" <n...@s...pl>

    Mam setki płyt DVD, cześć w plastikowych
    pudełkach, część w papierowych kopertach.
    Oczywiście kupno plastikowych pudełek
    i przełożenie płyt z papierowych kopert
    byłoby możliwe.
    Mogę kupić stojak(i), ale przy takiej ilości
    nie wiem czy to byłby dobry sposób.
    Zależy mi na tym by można było łatwo
    wyjąć konkretną płytę.
    Rozważałem zakup dużego dysku i przekopiowanie,
    ale spora część płyt wymagałaby konwersji, a to nie
    byłby dobry sposób.

    Może ktoś wpadł na jakiś fajny sposób
    przechowywania?

    Pozdrowienia
    Zygmunt

  • 2. Data: 2016-01-09 12:21:11
    Temat: Re: Jak przechowujecie płyty DVD?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 9 Jan 2016 12:08:13 +0100, Zygmunt napisał(a):

> [...]
    > wyjąć konkretną płytę.
    > Rozważałem zakup dużego dysku i przekopiowanie,
    > ale spora część płyt wymagałaby konwersji, a to nie

    Dlaczego konwersji? Nie wystarczy zrobić obrazu ISO?

    [ Kobieta jest jak cień, gdy ją gonisz - ucieka; gdy Ty podążasz ]
    [ w przeciwnym kierunku - ona podąża za Tobą. ]

  • 3. Data: 2016-01-09 12:22:19
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 09.01.2016 o 12:08, Zygmunt pisze:
> [...]
    > wyjąć konkretną płytę.
    > Rozważałem zakup dużego dysku i przekopiowanie,
    > ale spora część płyt wymagałaby konwersji, a to nie

    Tego typu rozwiązanie (jest tego duży wybór, różne rodzaje segregatorów):

    http://cdswiat.pl/images2/SEG_240CD_01.JPG

    Ewa

  • 4. Data: 2016-01-09 12:32:29
    Od: "Zygmunt" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    o...

    > Dlaczego konwersji? Nie wystarczy zrobić obrazu ISO?

    Chciałbym w każdej chwili móc wyjąć dowolną płytę i przeczytać/otworzyć.

    > Tego typu rozwiązanie (jest tego duży wybór, różne rodzaje segregatorów):
    > http://cdswiat.pl/images2/SEG_240CD_01.JPG

    Muszę obejrzeć takie segregatory i sprawdzić cenę. Ale to mi się podoba.
    Dzięki.

    Pozdrowienia
    Zygmunt

  • 5. Data: 2016-01-09 12:34:26
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-09 o 12:32, Zygmunt pisze:
    > Chciałbym w każdej chwili móc wyjąć dowolną płytę i przeczytać/otworzyć.
    No obrazu ISO rzeczywiście wyjąć się nie da, ale już z
    przeczytaniem/otwarciem nie widzę problemu.

    Maciek

  • 6. Data: 2016-01-09 12:37:39
    Od: "Zygmunt" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > No obrazu ISO rzeczywiście wyjąć się nie da, ale już z
    > przeczytaniem/otwarciem nie widzę problemu.

    Napisz proszę jak obejrzeć film z zapisu ISO (bez wypalania płyty).

    Zygmunt

  • 7. Data: 2016-01-09 12:40:56
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.01.2016 o 12:08, Zygmunt pisze:
    > Mam setki płyt DVD, cześć w plastikowych
    > pudełkach, część w papierowych kopertach.
    ale czy Ty ich używasz, czy to jest archiwum?
    > Oczywiście kupno plastikowych pudełek
    > i przełożenie płyt z papierowych kopert
    > byłoby możliwe.
    i ekspozycja plastikowych pudełek. coś w 90 latach w rosjii, ikony
    zasłonięte zestawej pustych puszek po cocacoli i piwach
> [...]
    > wyjąć konkretną płytę.
    > Rozważałem zakup dużego dysku i przekopiowanie,
    > ale spora część płyt wymagałaby konwersji, a to nie

    nie wiem czy fajny. jak ja potrzebuje korzystać z płyty wielokrotnie, to
    robię obraz iso i montuje wirtualnie. odpada mi rozpędzanie płyty w
    czytniku i czas na dostęp do plików. wszystkie płyty ( około 100szt)
    mam w "klaserach" podobnych do ksążek, na półce z książkami. ale nie
    wiem czy to będzie dla Ciebie dobre, bo dlamnie to archiwum, kopia
    bezpieczeństwa, nie coś z czego codziennie korzystam.

  • 8. Data: 2016-01-09 12:42:54
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2016-01-09 12:37, obywatel Zygmunt uprzejmie donosi:

    Emulatorem napędu dvd chociażby

  • 9. Data: 2016-01-09 13:21:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-01-09 o 12:42, Qrczak pisze:

    > Emulatorem napędu dvd chociażby

    Na komputerze owszem, na zestawie kina domowego może być ciężko.
    Ale i tak wolał bym wszystko przegrać na dysk i zapomnieć o
    płytach. Zawsze na upartego można sobie nagrać na płytę
    wielokrotnego zapisu.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2016-01-09 13:51:11
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 9 Jan 2016 12:32:29 +0100, Zygmunt napisał(a):

    > Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    o...

    > Chciałbym w każdej chwili móc wyjąć dowolną płytę i przeczytać/otworzyć.

    No i w czym problem? Choćby Daemon Tools i na komputerze masz wirtualny
    napęd DVD.

    [ Świat jest zły i jeszcze mu się to ułatwia. ]
    [ (Franz Kafka) ]