    From: "Zygmunt" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.rec.dom
    Subject: Jak przechowujecie płyty DVD?
    Date: Sat, 9 Jan 2016 12:08:13 +0100

    Mam setki płyt DVD, cześć w plastikowych
    pudełkach, część w papierowych kopertach.
    Oczywiście kupno plastikowych pudełek
    i przełożenie płyt z papierowych kopert
    byłoby możliwe.
    Mogę kupić stojak(i), ale przy takiej ilości
    nie wiem czy to byłby dobry sposób.
    Zależy mi na tym by można było łatwo
    wyjąć konkretną płytę.
    Rozważałem zakup dużego dysku i przekopiowanie,
    ale spora część płyt wymagałaby konwersji, a to nie
    byłby dobry sposób.

    Może ktoś wpadł na jakiś fajny sposób
    przechowywania?

    Pozdrowienia