  • 61. Data: 2016-01-11 11:55:56
    Temat: Re: Jak przechowujecie płyty DVD?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Na marginesie - ja to w ogóle mam już drugi z kolei laptop bez napędu
    > CD. W razie konieczności posługuję się zewnętrznym.

    "A co to za cholerstwo mi wylazło?!" -- tak pewnien mój znajomy zareagował
    na przypadkowe wysunięcie się tacki w nowym laptopie. Nowym w tym sensie,
    że zastąpił on laptop poprzedni, który *jeszcze* takiego czegoś nie miał.
    Ale działo się to kilka miesięce po zamianie, tyle też ów mąż roztargniony
    żył bez świadomości posiadania napędu CD. Ja nigdy do końca nie wiedziałem,
    po co są te napędy w przenośnych komputerach. Chyba żeby były cięższe
    i miały więcej okazji do zżerania baterii (miałem taki jeden, w którym dało
    się ten napęd wyjąć i włożyć tam drugi akumulator -- i to mi się podobało).

    > Troszeczkę.

    Dobre i to.

    > I jak kiełbaska?

    Nie było. Przyniosłem oliwki. Nawet lepiej.

    --
    Jarek

  • 62. Data: 2016-01-11 12:00:12
    Od: bbjk <b...@p...pl>

    > Nie było. Przyniosłem oliwki. Nawet lepiej.

    Pewnie, że lepiej.
    A później na rower.
    --
    B.

  • 63. Data: 2016-01-11 12:14:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Basia napisała:

    > Pewnie, że lepiej.
    > A później na rower.

    Zważywszy wspomniane wcześniej wino, jednak nie na rower.
    Ale bez roweru w lesie też przyjemnie.

    --
    Jarek

  • 64. Data: 2016-01-11 17:30:24
    Od: bbjk <b...@p...pl>

    > Zważywszy wspomniane wcześniej wino, jednak nie na rower.
    > Ale bez roweru w lesie też przyjemnie.

    Czy aby to zgodne z Tradycją?
    --
    B.

  • 65. Data: 2016-01-11 20:20:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Basia napisała:

    > Czy aby to zgodne z Tradycją?

    Z moją? Zgodne. Nie napiszę, czy chodzi mi o las, rower,
    oliwki, czy coś jeszcze innego. Tradycja najważniejsza.

    Jarek

    --
    Dzisiaj w godzinach popołudniowych w Warszawie narodziła się
    nowa, świecka, tradycja -- Dzień Pieszego Pasażera, który to

  • 66. Data: 2016-01-11 21:03:24
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Z moją? Zgodne. Nie napiszę, czy chodzi mi o las, rower,
    > oliwki, czy coś jeszcze innego. Tradycja najważniejsza.

    Podoba mi się ta tradycja.

    Ewa