  • 51. Data: 2016-01-09 23:03:51
    Temat: Re: Jak przechowujecie płyty DVD?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    RadoslawF wrote:

    > Na komputerze owszem, na zestawie kina domowego może być ciężko.

    Na mediacenter w rodzaju Kodi nie ma problemu - ISO odtwarza jak płytę DVD.

  • 52. Data: 2016-01-09 23:05:42
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    jakson wrote:

    > Zmien kino domowe / TV na takie, ktore obsluguje DLNA.

    Nie musi być od razu koniecznie DLNA. Jeżeli KD nie ma łączności z
    siecią, to można skopiować ISO na pendrive i wetknąć pendrive do
    odtwarzacza KD.

  • 53. Data: 2016-01-10 13:29:49
    Od: "Zygmunt" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Ja mam takie fajne, eleganckie segregatorki zamykane na suwaczek. W
    > segregatorku są wygodne przezroczyste niby torebeczki z cieniutkiego
    > plastiku. Mam parę sztuk takich segregatorków. Stoją sobie na półce.
    > Kupiłam w Carrefourze za grosze.

    I to by mi najbardziej odpowiadało.
    Czy jest tam jakaś nazwa takiego segregatora, wg której mógłbym
    szukać w sklepach lub zwrócić się do Carrefoura z pytaniem gdzie
    można takie segregatory kupić?
    Napisz proszę.

    Teraz chciałbym możliwie tanio i z nakładem niewielkiej ilości czasu
    przenieść płyty do segregatora, wyrzucając przy tym wszystkie pudełka,
    w których w tej chwili się znajdują.
    W przyszłości, w miarę dysponowania większą ilością czasu, mógłbym
    pomyśleć o innym rozwiązaniu opisanym w tym wątku, np. przekopiować
    je na dysk zewnętrzny z równoczesnym przeglądem co ewentualnie
    wyrzucić. Teraz nie mam na to czasu.

    Pozdrowienia
    Zygmunt

  • 54. Data: 2016-01-10 16:36:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2016 13:29:49 +0100, Zygmunt napisał(a):

> [...]
    > pomyśleć o innym rozwiązaniu opisanym w tym wątku, np. przekopiować
    > je na dysk zewnętrzny z równoczesnym przeglądem co ewentualnie

    A oglądać te setki masz w ogóle czas?
    3333333333333333-]
    --
    XL
    TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

  • 55. Data: 2016-01-10 16:48:57
    Od: "Zygmunt" <n...@s...pl>

    > A oglądać te setki masz w ogóle czas?
    > 3333333333333333-]

    Będę miał. :-)

    Zygmunt

  • 56. Data: 2016-01-10 17:40:01
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-01-09 12:08, Zygmunt wrote:
    > Mam setki płyt DVD, cześć w plastikowych
    > pudełkach, część w papierowych kopertach.
    > Oczywiście kupno plastikowych pudełek
    > i przełożenie płyt z papierowych kopert
    > byłoby możliwe.
    > Mogę kupić stojak(i), ale przy takiej ilości
    > nie wiem czy to byłby dobry sposób.
    > Zależy mi na tym by można było łatwo
    > wyjąć konkretną płytę.
    > Rozważałem zakup dużego dysku i przekopiowanie,
    > ale spora część płyt wymagałaby konwersji, a to nie
    > byłby dobry sposób.

    Może kuferek na płyty, np. coś takiego: http://www.ceneo.pl/6698459.
    Jest twardy, więc ma według mnie przewagę nad albumami i klaserami, że
    nic przypadkowo płyt za bardzo nie ściśnie. I zdecydowanie łatwiej
    sortować płyty.

    http://zabawkowo.com/images/cache/www/duze/v15_etui-
    187.jpg

    Piotr

  • 57. Data: 2016-01-10 17:43:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2016 16:48:57 +0100, Zygmunt napisał(a):

    > Będę miał. :-)

    W sumie nie wiem, czy wypada życzyć Ci spełnienia tych planów ;-P

  • 58. Data: 2016-01-10 18:32:51
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Napisz proszę jak obejrzeć film z zapisu ISO (bez wypalania płyty).

    http://wincdemu.sysprogs.org/
    oczywiście na kompie, na DVD się nie da.
    Za to da się na odtwarzaczu multimedialnym i z serwerem DLNA na kompie.
    P.

  • 59. Data: 2016-01-10 21:01:32
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Ani zapisywania danych *najpierw* na DVD czy CD. Więc...

    Ale taki jest status quo u wątkotwórcy, więc...

    Na marginesie - ja to w ogóle mam już drugi z kolei laptop bez napędu
    CD. W razie konieczności posługuję się zewnętrznym.

    > Ale nie pamiętam gdzie skopiowałem. Więc potem szukam lokejtem. Jestem
    > usprawiedliwiony?

    Troszeczkę.

    > Chyba pójdę do lodówki po jakąś kiełbasę (wino już mam).

    I jak kiełbaska?

    Ewa

  • 60. Data: 2016-01-11 10:25:24
    Od: "Zygmunt" <n...@s...pl>

    > Możesz w ciemno kupować etui firmy "Akoss", takie jak to:
    >
    > http://allegro.pl/etui-do-plyt-cd-dvd-blu-ray-poj-48
    -plyt-i5907312156.html

    > Jest niezniszczalne, moje najstarsze mają 15 lat i jak nowe.

    Bardzo dziękuję.

    Pozdrowienia
    Zygmunt