  • Data: 2016-01-09 18:08:05
    Temat: Re: Jak przechowujecie płyty DVD?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Qrczak pisze:

    > Dysk to raczej nieśmiertelny nie jest.

    Daleko bardziej jednak, niżli płyta. Mam takie, którym ćwierć wieku
    minęło, a śmierć im w oczy nie zajrzała. Dla sprawiedliwości dodam,
    że znalazłem też w domu płytę CD z inskrypcją "ARCHIWUM 24.02.1998".
    Wszystko dało się z nej odczytać. Z tymi zapisywanymi później już
    nie zawsze tak dobrze było. Najważniejsze jest to, że zapis na dysku
    można odświeżyć lub skopiować w trymiga. Ze stoma płytami już tak
    lekko nie jest.

    > A za 100 lat to nawet mnie nie będzie się chciało starych filmów
    > czy starych gier.

    Co innego chcieć, co innego móc.

    --
    Jarek