  • Data: 2016-01-09 21:59:30
    Temat: Re: Jak przechowujecie płyty DVD?
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > No tak, ten klaser z krążkami jest w sam raz na wszelkie okoliczności
    > przyrody.

    Powiem tak - gdybym miała ponad setkę płyt, z których to może kiedyś
    skorzystam, a może nie, to wolałabym je przechować w takim klaserze, niż
    każdą jedną kopiować na cokolwiek, wszystko jedno czy twardego czy
    miękkiego. A i przy ewentualnej wymianie komputera nie ma dodatkowej roboty.
    Oczywiście przyszłościowo myśląc, można sobie na bieżąco wszystko
    kopiować gdzieś tam, ale ze starymi płytami tyle zachodu? Pfffiii

    A tak poza tym, to ja nie jestem zbytnio uporządkowana pod tym względem.
    A nawet wręcz przeciwnie.

    > Lub. W każdym razie pomysł dobry, prawda?

    Dobry. W razie czego można mu się nawet wypłakać.

    Ewa