  • 11. Data: 2023-06-22 17:13:01
    Temat: Re: Jak się zabezpieczyć?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 22 czerwca 2023 o 12:57:43 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    > I zapewne nie dokładają. Najwyraźniej Twoje teorie o katastrofalnej
    > ilości popsutych PV przez grad co powoduej zrost cen ubezpieczeń są
    > gówno warte, jak cała reszta bredzenia.

    > Więc o co bijesz pianę?
    > I przybyło?
    >
    > A jak by ciotka miała wąsy? A jak by 2+2 było równe 5? A jak by okazało
    > się, że PiS kłamie? Muj Bosze! Trzeba sie szykować na każdą ewentualność.
    >
    > Piękny wstęp do schozofreni.
    >
    > Masz w ogóle jakiegokolwiek podstawy epiryczne, teoretyczna albo choć
    > religijne, na cokolwiek, co twierdzisz w sprawie ubezpieczeń w PV, poza
    A nie mogliscie napisać ty i twoj kumpel ze zjebanym mozgiem ze ubezpieczenie
    kosztuje na przykład stowe rocznie. Osiem złotych na miesiąc. Oczywiście ze nie
    mogliscie bo wiejskie chamy tak nie potrafia. Czytałem wiadomosci i tam napisali ze
    burze i grad bedą. Podobnie z tymi spalonymi w jakiejś Belgii dziesięcioma domami.
    Straz nie dała rady ugasić tego co się zapalił bo panele były na dachu, tak jak w
    sasiednich. I w efekcie spaliło sie dziesiec. Zasugerowałem ze instalacja z
    tryskaczami by pomogła. Takie instalacje nie słuza do zgaszenia pozaru, chociaz moga
    to czasami zrobić. One daja dodatkowe kilka minut na ucieczkę. Woleliscie pierdolić o
    tym czy trolejbus kopie zamiast sprawdzić ile kosztują składniki takiej instalacji i
    zastanowić się czy nie warto sobie zrobić samemu bez żadnego zgłaszania w nadziei ze
    nigdy się nie przyda. We Chinach tryskacz od 4 złotych kosztuje. Na allegro od
    kilkunastu złotych. Wyjdzie ze taka instalacja zrobiona metoda gospodarska może
    kosztować sto złotych. Jak wy się czasami odgrazacie co to byscie dla dzieci zrobili.
    Normalnie wszystko. A każecie od im spać pod instalacja fotowoltaiczna co ostatnio
    sporo pisza ze moze i wywołuje czasami pozar.

  • 12. Data: 2023-06-22 18:06:54
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2023 o 17:13 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > odgrazacie co to byscie dla dzieci zrobili. Normalnie wszystko. A
    > każecie od im spać pod instalacja fotowoltaiczna co ostatnio sporo pisza

    Mnie polisa za dom kosztuje 780 zł rocznie.
    Na polisie, oprócz głównych zakresów (kradzież, pożar, dewastacja itp) mam
    dwie pozycje, które pokrywają zmieszczenia PV - są to "elementy działki"
    ubezpieczone do kwoty 50k PLN i "szyby" też do 50k.
    Podniesienie szyb z 20k do 50k kosztowało mnie około 30-40 zł.

    Jak mi grad pobije panele to ubezpieczenie będzie z szyb, jak cokolwiek
    innego (wichura, pożar, przepięcie od wyładowania itp) to z "elementów
    działki"

    Miałem już wypłaty z obu zakresów - kasa była na koncie max do tygodnia po
    zgłoszeniu.

    TG

  • 13. Data: 2023-06-22 18:15:55
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/06/2023 17:13, Zenek Kapelinder wrote:
    > A nie mogliscie napisać ty i twoj kumpel ze zjebanym mozgiem ze ubezpieczenie
    kosztuje na przykład stowe rocznie. Osiem złotych na miesiąc.

    Przecięz to nie na nas ciąży przedstawienie dowodu na brednie. Nie
    pojmujesz jak działa profesjonalne podejście: jesli coś postulujesz, to
    TY przedstawiasz dowody a nie dyskutanci. Dyskutanci co najwyżej mogą
    ocenić gównianość tych dowodów.

    > Oczywiście ze nie mogliscie bo wiejskie chamy

    Chama poznać, że chamami rzuca. Mienisz się na intelektualistę, ale
    jesteś zwykłym pajacem który niknie coraz bardziej w oparach absurdu.
    Zerknij na "a a", którym tak pogardzasz, za kilka lat staniesz się kimś
    identycznym.

    > Podobnie z tymi spalonymi w jakiejś Belgii dziesięcioma domami.

    Czy 10 domów w Belgii (albo 8 w Holandii) stanowi odpowiedno duży
    odsetek, żeby mi miejsc po przecinku w kalkulatorze wystarczyło, wby
    wyjaśnić jak bardzo to nieistotne?

    > One daja dodatkowe kilka minut na ucieczkę.

    Na ilustracji (z Holandii) widzimy jak pali się dach domu dość punktowo.
    Ktoś zdążył przyjechać wozem, rozłozyć węże, wspiąc się na sąsiedi i
    zrobić zdjęcie a może i kawkę wypić.

    Pożary tego typu nie są błyskawiczne. Poza urojonymi.

    Fakt, w nocy to jest problem, bo możesz nie zobaczyć. A palące się
    nocami panele słoneczne to poważny problem, szczególnie w Australii. Tam
    mają wszystko na odwrót.

    > Woleliscie pierdolić

    Piękną tradycję pierdolenia o rzeczach, o których nie masz pojęcia, sam
    zapoczątkowałeś. My wolimy nie pierdolić, ale rozgniatanie karaluchów
    wymaga zniżania sie do ich poziomu, czasami.

    > sprawdzić ile kosztują składniki takiej instalacji

    Tu jeden imbecyl pierdoli o drogich ubezpieczeniach PV zamiast sprawdzić
    ile kosztują składniki takiego ubezpieczenia i jeszcze ma pretencje, że
    mu nie powiedzieli.

    > We Chinach tryskacz od 4 złotych kosztuje.

    I uratuje wiele żyć jak panele zapalą się w nocy.

    Nie myślałeś aby być doradcą w jakimś ministerstwie, co przepisy
    produkuje? Masz prawidłwoe kwalifikacje: nie masz pojęcia o niczym, zero
    wstydu i nieprzebraną ignorancję. To wróży daleką karierę polityczną,
    szczególnie obecnie.

    > Jak wy się czasami odgrazacie co to byscie dla dzieci zrobili.

    A kto się odgraża, bo przeoczyłem?

    > A każecie od im spać pod instalacja fotowoltaiczna co ostatnio sporo pisza ze moze
    i wywołuje czasami pozar.

    No, znajomy znajomego to ponoć woził dzieci kilka razy samochodem na
    beznzynę. Bez tryskaczy i z daleka od hydrantów. Ja bym go od razu do
    prokuratury. Nikt nie myśli o dzieciach, szczególnie jak te kilowaty w
    fotowoltaice po nocach generują pożary w pokojach spiących dzieci. Skandal.

  • 14. Data: 2023-06-22 21:12:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 22 czerwca 2023 o 17:13:03 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):
    ?
    > A nie mogliscie napisać ty i twoj kumpel ze zjebanym mozgiem ze ubezpieczenie
    kosztuje na przykład stowe rocznie.

    Mam już łacznie kilkanaście nieruchomości. Każda ubezpieczona.
    W pewnym uproszczeniu ich ubezpieczenie kosztuje mnie średnio 0.1% wartości
    nieruchomości.
    Nigdzie nie mam paneli ale też nigdzie w OWU nie wykluczli panelu.
    Dasz radę obliczenia dalsze zrobić czy poprosisz kogoś o pomoc?
    Pi razy drzwi z powyższego wyliczysz jak ubezpieczyciel kalkuluje składki.
    Pi razy drzwi przyjmijmy że wartość średnia paneli u Kowalskiego to 50 tys zł.
    Kalkulator w łapę i licz. Daj znać o wyszło.

  • 15. Data: 2023-06-23 05:55:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-06-2023 o 21:12, Kris pisze:
> [...]
    nieruchomości.
    > Nigdzie nie mam paneli ale też nigdzie w OWU nie wykluczli panelu.

    Ja mam z panelami, przy koszcie zbliżonym, albo i niższym.

> [...]
    > Pi razy drzwi przyjmijmy że wartość średnia paneli u Kowalskiego to 50 tys zł.
    > Kalkulator w łapę i licz. Daj znać o wyszło.

    Ale on nie chce nic liczyć, nic wiedzieć, być zgodny ze stanem faktycznym.
    On chce tylko pierdzielić od rzeczy, najlepiej wbrew faktom.
    Więc jak ich nie zna, to mu łatwiej.

    Typowe dla jego środowiska.