eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak skonfigurować rekuperator bez fabrycznego sterownika? › Re: Jak skonfigurować rekuperator bez fabrycznego sterownika?
  • Data: 2017-08-14 10:46:52
    Temat: Re: Jak skonfigurować rekuperator bez fabrycznego sterownika?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 sierpnia 2017 10:41:50 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > A skąd wiem, że to klon Brinka (Brinkmann to moja pomyłka)? Bo nawet
    > całą płytka sterująca ma logo Brinka. Dokładnie ten sam układ złączy na
    > płytce.

    Ciekawe, ciekawe :) Wygląda, że viessmann tylko skupuje rozwiązania innych,
    dokłada swoje logo i sprzedaje pewnie znacznie drożej ;)
    A z ciekawości ile dałeś za ten reku? Brink 300 kosztuje 5900:

    http://allegro.pl/rekuperator-brink-renovent-excelle
    nt-300-i6896108501.html

    > Różnica taka, że Brink ma w standardzie mały wyświetlacz i 4 przyciski -

    Dokładnie. Choć te nowsze brinki (excellenty) wyglądają już inaczej niż
    mój:

    http://www.reku.net.pl/images/oferta/renovent/brink_
    renovent_hr.jpg

    > do konfigurowania a ten Viessmann ma blachę w tym samym kształcie.
    >
    > Ma jednak też złącze diagnostyczne więc DO JASNEJ CHOLERY jakoś da się
    > gnoja skonfigurować, ale serwis spuścił mnie na drzewo.
    > Ratunku!

    Na serwis bym nie liczył... Raczej jakiś sensowny elektronik ;)
    Ale aż dziwne, że masz reku którego nie możesz skonfigurować. To jak tam
    bypass działa - masz w instrukcji jakieś domyślne wartości jak on jest
    skonfigurowany? Prędkości też on dopasowuje do oporów w kanałach. Dziwne
    że sprzedają takie coś w ogóle :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.