eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak skonfigurować rekuperator bez fabrycznego sterownika? › Re: Jak skonfigurować rekuperator bez fabrycznego sterownika?
  • Data: 2017-08-14 11:11:18
    Temat: Re: Jak skonfigurować rekuperator bez fabrycznego sterownika?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-14 o 10:46, Adam Sz. pisze:
    > Na serwis bym nie liczył... Raczej jakiś sensowny elektronik ;)
    > Ale aż dziwne, że masz reku którego nie możesz skonfigurować. To jak tam
    > bypass działa - masz w instrukcji jakieś domyślne wartości jak on jest
    > skonfigurowany? Prędkości też on dopasowuje do oporów w kanałach. Dziwne
    > że sprzedają takie coś w ogóle :)

    Cenę zapłaciłem identyczną, co za Brinka, a Brinków sprzedawca chwilowo
    nie miał.

    Reku jest standardowo skonfigurowany tak, że w zasadzie nie trzeba go
    jakoś przestawiać. By-pass działa z histerezą 2 st, temperatura
    graniczna 22. Wentylatory są nastawione na automatyczne równoważenie
    przepływów. Biegi są takie:

    1 = 12W (podobno 50 m3/h)
    2 = 20W (ten się włącza po podłączeniu do prądu, podobno 100 m3/h)
    3 = 50W (podobno 150 m3/h)
    4 = 150W (podobno 230 m3/h)

    Pobór prądu zmierzyłem miernikiem wkładanym do gniazdka.
    Przełączanie biegów za pomocą zwierania odpowiednich przewodów z
    gniazdka RJ-12.

    Instrukcja mówi, że max zużycie prądu to około 135W a tymczasem mam 150.
    I to nie jest 300 m3/h tylko podobno 230.

    --
    MN