  • Data: 2019-03-01 23:21:46
    Temat: Re: Jak to jest
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 1 marca 2019 17:38:10 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Ale ja tego nigdy nie wiedziałem :)
    > W 3 i 4 kl. podstawówki miałem przez to pewne problemy, ale później jakoś
    > wszyscy zapomnieli o temacie. Nauka takich rzeczy jak tabliczka mnożenia
    > to wg. kretynizm - na co to komu?

    aby w miarę sprawnie liczyć duze liczby bez jakiegos kalkulatora musisz umieć na
    pamięć tabliczkę mnożenia. Inaczej się nie da. A to w życiu jest potrzebne.
    I to sie da wykuć na pamięć nawet jesli ktoś nie ma w tym kierunku talentów.

    > No i znów przywołujesz kucie na pamięć jako jakąś wyższą formę
    > edukacji...

    dokładnie to twierdzę. Jeśli wytrenuje sie mózg do zapamiętywania będzie łatwo...
    zapamietywał. Wystarczy raz przeczytać ze Konin to, a Turek tamto - i gotowe. Zeby
    myśleć i kojarzyć trzeba mieć podstawowe dane, bez danych możesz sobie myśleć do woli
    i niczego nie wymyślisz. Te dane trzeba zapamiętać - łatwo jesli uczyłeś sie
    wierszyków, trudniej - jeśli nie.
    Bo treningiem mózgu jest od maleńkości uczenie czegokolwiek na pamieć..

    b.