  • 11. Data: 2010-12-03 18:41:44
    Temat: Re: Jaką dajecie wełne do ocieplenia poddasza?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 3 Gru, 19:10, "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    > dlaczego?? 15 cm knaufa 8,80 z /m2 :) x 2 + oko o 11 z /m2 na p yte 10 cm -
    > co da oko o 29 z i izolacj 0,102W/m2K

    Skad dorwales ta cene 8,8 / m2 ? Ja widze po 12 pln na allegro
    najtaniej i to z marna lambda -> 0,042. Toprock jest za 16,7 pln / m2
    z lambda U=0,035.

    Dla Twojej welny -> 30cm wychodzi opor = 7,1 i cena 24 pln / m2. Zeby
    osiagnac taki opor toprocka wystarczy 25cm, czyli 16,7 + 11,3 = 28
    pln.

    "Twoja" welna wychodzi wiec troche taniej ale nie ma co przeginac z
    gruboscia ocieplenia bo np. przy oknach dachowych bedzie bardzo duzy
    glif i to nie bedzie wygladalo za dobrze (plus bedzie wpadac mniej
    swiatla:)

    > wiem ze s we ny du o lepsze, ale r znica w cenie bardzo du a...  a wierze,
    > ze przy 3 warstwach unikne wielu niedor bek ;)

    Az takich duzych roznic to znowu nie ma ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2010-12-05 20:28:33
    Temat: Re: Jaka dajecie welne do ocieplenia poddasza?
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

    >Skad dorwales ta cene 8,8 / m2 ? Ja widze po 12 pln na allegro
    >najtaniej i to z marna lambda -> 0,042. Toprock jest za 16,7 pln / m2
    >z lambda U=0,035.

    wiem, ze niby 0,042, ale jako standard w hurtowniach jest majstermata z
    isovera z 0,040 ;) - bo tania ;) -a wiekszosc inwestorów wlasnie kieruje sie
    cena.

    acha... cena - Castorama ;) aktualnie 8,77 zl/m2.

    >Dla Twojej welny -> 30cm wychodzi opor = 7,1 i cena 24 pln / m2. Zeby
    >osiagnac taki opor toprocka wystarczy 25cm, czyli 16,7 + 11,3 = 28
    >pln.

    zrób korekte na moja cene -opór 7,1 i cena niecale 18 zl ...

> [...]
    >gruboscia ocieplenia bo np. przy oknach dachowych bedzie bardzo duzy
    >glif i to nie bedzie wygladalo za dobrze (plus bedzie wpadac mniej

    mam tylko suszarnie i lazienke z oknami dachowymi... wiec "ujdzie"

    >Az takich duzych roznic to znowu nie ma ;-)

    Jestem wykonawca - znienawidzonym "fachowcem" ;) - wiem jak jest z welna i
    ukladaniem welny... Wole dac jej wiecej i w 3 warstwach- uwazam ze tak
    bedzie pewniej.

    Pzrd.
    Marcin W.

  • 13. Data: 2010-12-06 00:05:42
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    Wełny do ocieplenia poddasza sie nie dobiera. Kupuje się taką na jaką nas
    stać. Przeważnie wełna będzie źle położona więc i ze złota by ci nie pomogła
    :-)
    Mówię poważnie.

  • 14. Data: 2010-12-06 10:40:22
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    A powiedzcie mi czy warto kupować te wełny w CASTORAMIE albo w LEROY.

    Pytam bo w castoramie widziałem unimate ISOVERA 150mm po 14,99 i unimate
    ISOVERA 100mm po 9,79
    I zastanawiam się czy warto, bo słyszałem że podobno te maty w tych
    hipermarketach budowlanych są dziadoskie.
    Możecie się podzielić informacjami?
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 15. Data: 2010-12-06 11:53:31
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    A tak przy okazji jakie profile CD stosowaliście?
    Chodzi mi przede wszyskim o grubość 0,5 czy 0,6 mm?

    Pozdrawiam
    BArtek

  • 16. Data: 2010-12-06 16:00:03
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > ISOVERA 100mm po 9,79
    > I zastanawiam się czy warto, bo słyszałem że podobno te maty w tych
    > hipermarketach budowlanych są dziadoskie.

    Materiał ten sam co w hurtowniach...

    unimata po15 zł/m2 z współczynnikiem 0,039
    knauf ecose po 8,80 zł/m2 z współczynnikiem 0,042 ..

    zastanow sie czy warto tą Uni-mate stosowac...

    a co do profili - warto kupić FIRMOWE - np nidy, knaufa itp - te co leżą w
    hurtowniach (BudMat czy jakoś tak...)to straszny chłam... nie warto tych 0,5
    bo pozniej wszystko peka...