    From: Moorek <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jaka folia okienna ?
    Date: Wed, 6 May 2009 00:24:18 -0700 (PDT)

    On 5 Maj, 12:05, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > To nie powinno być "oczojebne" lustro, chodzi raczej o połączenie lekko
    przeciwsłonecznej (okno zachodnie) z lekkim refleksem, tak żeby za bardzo nie
    zaglądać przez to parterowe okno do środka pomieszczenia, gdzie przebywa dozór.

    Jest wiele folii ciężko teraz strzelać oznaczeniami, może być tak że
    lokalny sprzedawca nie będzie miał akurat takiej folii.
    Są lekkie lustrzanki z różnokolorowym zabarwieniem na zewnątrz, są też
    folie bez warstwy lustrzanej.
    Proponuję przejść się do jakiegoś punktu oklejania szyb samochodowych
    i tam popatrzeć co mają, obejrzyj także ich próbki.
    Chyba że chcesz kupić bezpośrednio u dystrybutora i sam się tym bawić.
    Napisz na PW postaram się coś doradzić. Nie chcę żeby posądzano mnie o
    reklamowanie kogoś konkretnego.