  • 11. Data: 2012-05-16 21:45:37
    Temat: Re: Jaka oferta do powiadamiania GSM?
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek." <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jopah0$s9a$1@inews.gazeta.pl...
    > Wszystko co z Plusa lub oparte na ich infrastrukturze odpada ze względu
    > na częste doładowania.

    To zależy czego wymaga i w jakiej sieci jest.
    Ja mam telefony w plusie więc dałem powiadomienie w 36,6. Dwa doładowania po
    100zł rocznie i zabiera mi z tego 5zł co miesiąc na nielimitowane SMS.
    Dziennie około 10 -12 SMS na trzy numery wysyłane.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2012-05-17 05:02:01
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > po 100zł rocznie i zabiera mi z tego 5zł co miesiąc na nielimitowane SMS.
    > Dziennie około 10 -12 SMS na trzy numery wysyłane.

    W przypadku pytającego nie ma to sensu, ponieważ kolega powiadamiane
    naprawdopodobniej chce zastosować w sytuacji uaktywnienia alarmu.
    W tym przypadku, chodzi o gotowość sieci a nie o ilość SMSów.
    W mojej opinii wystarczy najtańsze rozwiązanie albo prepaid, wtedy
    musi pamiętać o doładowaniach albo droższy abonament, wtedy
    to operator będzie pamiętał o przesyłaniu rachunków.

    Jeżeli telemetraia Playa będzie możliwa do zaimplementowania
    dla klientów indywidualnych jest to chyba najwygodniejsze i najtańsze
    rozwiązanie.

    Pozdrawiam
    Darek