  • 1. Data: 2012-05-13 19:05:40
    Temat: Jaka oferta do powiadamiania GSM?
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    Witam

    Zakładam alarm z modułem powiadamiania GSM i chciałbym zamontować tam
    jakąś kartę SIM operatora oferującego najlepsze warunki dla tego
    charakteru używania karty.
    Co byście polecili?

    Abonament czy prepaid i jaką ofertę?

    Skłaniałbym się do prepaida. Wstępnie znalazłem ofertę T-Mobile gdzie
    reklamują, że konto jest ważne przez rok pod warunkiem korzystania z
    niego (czyli wygląda na to, że wystarczy doładować raz na rok).

    --
    M.

  • 2. Data: 2012-05-13 20:24:18
    Temat: Re: Jaka oferta do powiadamiania GSM?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "SkiMir" <p...@M...onet.pl> wrote:
> [...]
    > reklamują, że konto jest ważne przez rok pod warunkiem korzystania z niego
    > (czyli wygląda na to, że wystarczy doładować raz na rok).

    Play fresh :) Doładowanie za 5zł wystarcza na rok.

    --
    Bartek

  • 3. Data: 2012-05-13 20:27:31
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 13-05-2012 o 19:05:40 SkiMir <p...@m...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Zakładam alarm z modułem powiadamiania GSM i chciałbym zamontować tam
    > jakąś kartę SIM operatora oferującego najlepsze warunki dla tego
    Orange, umowa 10zł/mies brutto.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 4. Data: 2012-05-13 20:43:20
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-05-13 20:27, janusz_kk1 pisze:

    > Orange, umowa 10zł/mies brutto.

    Co do Orange to najmniej chętnie. Mam telefony w orange i chyba po
    przeprowadzce trzeba będzie przenieść numery do innej sieci bo zasięg
    tam jest słaby.

    --
    M.

  • 5. Data: 2012-05-13 22:05:47
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Co do Orange to najmniej chętnie. Mam telefony w orange i chyba po
    > przeprowadzce trzeba będzie przenieść numery do innej sieci bo zasięg tam
    > jest słaby.

    Weź najtańszy na kartę, który ma przyzwoity zasięg - musi działać pewnie.
    Faktycznie sprawdziłem play fresh ma 1rok za 5zł, idealne rozwiązanie.

    Jeżeli jesteś zapominalski a alarm ma działać pewnie, to weź najtańszy
    abonament.

    Co do funkcjonowania to raczej nie będzie to miało znaczenia, którego
    operatora wybierzesz, wystarczy w miarę dobry zasięg a operator
    nieważny.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 6. Data: 2012-05-13 23:54:42
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "SkiMir" <p...@M...onet.pl> napisał
    > Zakładam alarm z modułem powiadamiania GSM i chciałbym zamontować tam
    > jakąś kartę SIM operatora oferującego najlepsze warunki dla tego
    > charakteru używania karty.
    > Co byście polecili?

    Prepaid i jakiś pakiet SMS jeśli przewidujesz dużo zdarzeń/raportów.
    A jeśli chcesz mieć z głowy zabawę to oczywiście najtańszy abonament ale
    dopiero po sprawdzeniu, która sieć się sprawdza na danym terenie. Chociaż i
    tu można się nieraz zdziwić... Postawią obok wysoki budynek i zasięg potrafi
    zjechać do wartości nierozmawialnych. Ale to raczej w mieście.
    Najlepiej się tu sprawdzi Play, choćby ze względu na roaming wewnętrzny. Abo
    na firmę to chyba 12 zł netto. Gdzie indziej zaczyna się od 20 zł brutto dla
    fizycznych.
    Wszystko co z Plusa lub oparte na ich infrastrukturze odpada ze względu na
    częste doładowania.

    --
    M.

  • 7. Data: 2012-05-14 00:47:29
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> wrote in message

    > Play fresh :) Doładowanie za 5zł wystarcza na rok.

    dokładnie tak :-) Chyba, że inni coś zmienili.

  • 8. Data: 2012-05-14 08:52:16
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    > Co byście polecili?

    Są dedykowane abonamenty dla takich usług (telemetryczne) np. w Orange,
    Play...

  • 9. Data: 2012-05-14 20:14:25
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Są dedykowane abonamenty dla takich usług (telemetryczne) np. w Orange,
    > Play...

    oferta może być atrakcyjna ze wzgledu na koszt i wygodę
    ale... przyznam szczerze nie chce mi się sprawdzać ... jest
    to to dostępne dla indywidualnych? Jakoś średnio widzę opłacalność
    dla operatora przy indywidualnym zastosowania.

    Pzdr
    Darek

  • 10. Data: 2012-05-16 10:59:21
    Od: mk <d...@t...pl>

    Ja mam za 10zł/mies, ale chyba z tego wyjdę.
    Warto jedna rozeznać monitoring (w mojej miejscowości jest monitoring z
    2ma interwencjami w umowie za 36 brutto za miesiąc), bo nie ma nic
    bardziej "rozgrzewającego" jak sms z alarmem.
    Pdr. M